L
läski mikä läski
Vieras
Laihdutus menossa ja herkut pannassa. Meille on tulossa vieraita ja kahvipöytään pitäisi jotain hyvää ja kevyttä löytää. Olen innokas leipomaan, joten kaupan valmispullat on jääneet aika vieraiksi mulle. Nyt en kuitenkaan aio leipoa, koska herkkuja jää joka kerta yli ja sitten en pysty vastustamaan, vaan sorrun syömään ylimääräistä. Ajattelin ostaa jotain valmista ja vain sen verran, että varmaan menee kaikki kerralla. Jotain makeaa haluan tarjota, koska muut kahvipöydässä voivat syödä mitä vain. Joten ei kannata ehdottaa ruisleipää ja kasviksia päälle.
Mulle ei tule kaupan valmispullasta mitään muuta mieleen kuin pakastealtaan viinerityyppiset paista ja tarjoile-pullat. Ne on aika rasvaisia. Ihan tavallinen pikkupulla ei näille vieraille uppoa. Apua, mitä mä ostan? Tiedän, ettei yksittäiset herkuttelu pilaa koko laihdutusta, mut haluaisin silti herkutella kevyemmin kuin aikaisemmin. Mulla on nyt jo suuria vaikeuksia pidättäytyi karkeista ja kekseistä, saatikka että niitä olisi edessäni kahvipöydässä. Joten en voi ajatella niinkään, että ostan vain toisille sitä pullaa ja itse juon pelkkää kahvia.
Mulle ei tule kaupan valmispullasta mitään muuta mieleen kuin pakastealtaan viinerityyppiset paista ja tarjoile-pullat. Ne on aika rasvaisia. Ihan tavallinen pikkupulla ei näille vieraille uppoa. Apua, mitä mä ostan? Tiedän, ettei yksittäiset herkuttelu pilaa koko laihdutusta, mut haluaisin silti herkutella kevyemmin kuin aikaisemmin. Mulla on nyt jo suuria vaikeuksia pidättäytyi karkeista ja kekseistä, saatikka että niitä olisi edessäni kahvipöydässä. Joten en voi ajatella niinkään, että ostan vain toisille sitä pullaa ja itse juon pelkkää kahvia.