Auttakaa laihduttajaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski mikä läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läski mikä läski

Vieras
Laihdutus menossa ja herkut pannassa. Meille on tulossa vieraita ja kahvipöytään pitäisi jotain hyvää ja kevyttä löytää. Olen innokas leipomaan, joten kaupan valmispullat on jääneet aika vieraiksi mulle. Nyt en kuitenkaan aio leipoa, koska herkkuja jää joka kerta yli ja sitten en pysty vastustamaan, vaan sorrun syömään ylimääräistä. Ajattelin ostaa jotain valmista ja vain sen verran, että varmaan menee kaikki kerralla. Jotain makeaa haluan tarjota, koska muut kahvipöydässä voivat syödä mitä vain. Joten ei kannata ehdottaa ruisleipää ja kasviksia päälle.

Mulle ei tule kaupan valmispullasta mitään muuta mieleen kuin pakastealtaan viinerityyppiset paista ja tarjoile-pullat. Ne on aika rasvaisia. Ihan tavallinen pikkupulla ei näille vieraille uppoa. Apua, mitä mä ostan? Tiedän, ettei yksittäiset herkuttelu pilaa koko laihdutusta, mut haluaisin silti herkutella kevyemmin kuin aikaisemmin. Mulla on nyt jo suuria vaikeuksia pidättäytyi karkeista ja kekseistä, saatikka että niitä olisi edessäni kahvipöydässä. Joten en voi ajatella niinkään, että ostan vain toisille sitä pullaa ja itse juon pelkkää kahvia.

osta pakastealtaasta sellasia pizzapasteijoita (yhdessä on muistaakseni noin 70kal ja ne on ihan huippuhyviä! :p ) ja sitten toinen pussi jotain makeaa pullaa,sieltä pakastealtaasta sekin. ja ite syöt vain tuon suolasen =)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
osta pakastealtaasta sellasia pizzapasteijoita (yhdessä on muistaakseni noin 70kal ja ne on ihan huippuhyviä! :p ) ja sitten toinen pussi jotain makeaa pullaa,sieltä pakastealtaasta sekin. ja ite syöt vain tuon suolasen =)

kiitos vinkistä! muistatko merkkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja läski-ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta niitä vitriinissä myytäviä valmiita esim. viinereitä tai mun suosikkeja eli koiranluita.

Onko viinerit sun mielestä kevyt vaihtoehto?

No en holsannu et se piti olla kevyt mä jotenkin automaattisesti ajattelin et jos ap laihduttaa niin hän ei syö sillon tollasia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

kiitos vinkistä! muistatko merkkiä?

en muista merkkiä...mutta muistaakseni citymarketissa ja muissa k-kaupoissa oon niitä nähny (prismasta en löytäny). tosiaan pakastealtaassa eli uunissa pitää käyttää. se pussi on väritykseltään vihreä-punanen :wave:

Osta niitä vitriinissä myytäviä valmiita esim. viinereitä tai mun suosikkeja eli koiranluita.

No en holsannu et se piti olla kevyt mä jotenkin automaattisesti ajattelin et jos ap laihduttaa niin hän ei syö sillon tollasia.

eli sä et lukenu ollenkaan tota alkuperästä viestiä?

Juurihan minä aloituksessani kerroin, että mulla on huono itsekuri ja sorrun helposti herkkuihin. Siksi en voi ostaa mitään viinereitä ja jättää syömättä itse. Kun tiedän, että syön kuitenkin. Ihan sama sitten jos leipoisin itse. Voisihan nekin jättää syömättä itse ja tarjota vain mulle. Helppo muiden sanoa, että älä syö itse. En minä edes tälläinen läski olisi, jos olisin jo aikaisemmin osannut hillitä itseni herkkujen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Juurihan minä aloituksessani kerroin, että mulla on huono itsekuri ja sorrun helposti herkkuihin. Siksi en voi ostaa mitään viinereitä ja jättää syömättä itse. Kun tiedän, että syön kuitenkin. Ihan sama sitten jos leipoisin itse. Voisihan nekin jättää syömättä itse ja tarjota vain mulle. Helppo muiden sanoa, että älä syö itse. En minä edes tälläinen läski olisi, jos olisin jo aikaisemmin osannut hillitä itseni herkkujen kanssa.

Mä olen laihduttanu neljässä kuudessa 16 kg vielä on ainakin saman verran edessä. Mä olin ennen sellanen et mun oli pakko saada jokapäivä suklaata mut kun alotin vähähiilihydraattisen ruokavalion niin makeanhimo katosi täysin, suosittelen sinulle samaa mullakin nimittäin oli tosi huono itsekuri joten sorruin helposti mutta en enää kun ei ees tee mieli.

Yhteistyössä