Auttakaa! Limatulppa asiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hätähousu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hätähousu

Vieras
Voisko joku kertoa että onko limatulppa aina veristä tai ruskeaa? Itselläni tuli eilen ja tänään limaa tosi paljon mutta se oli läpikuultavaa. Siinä ei ollut mitään veristä jälkeä tai ruskeaa vaan tosiaan läpikuultavaa limaa. Se oli tosi paksua ja venyvää. Voiko se olla sitä lima tulppaa vai mitä se olis. Tiedän että tästä on kysytty paljon ja arvostan suunnattomasti jos joku viitsii vastata mulle. Rv 39+3.

Viel olisin kysynyt että jos se oli limatulppa niin kuinka kauan teil on mennyt että synnytys on lähtenyt käyntiin?

Kiitos kaikille jotka jaksoitte vastata:)

Mulla esikoinen leikattiin ja tulppaa ei tullut, mutta tästä toisesta lähti tulppa vasta synnytyssalissa, olisko ollut jotain 4 tuntia ennen syntymää. Ja se oli kyllä oikein kunnon limaklöntti, keltaista verensekaista limamöhnää. En usko että sulla kyseessä on limatulppa.

no mun lima"tulppa" on lähteny siinä vaiheessa ku synnytys on jo käynnissä. ensin alkaa supparit ja sit tulee (verensekaista)limaa. niin ja esikoinen syntyi 12h sen jälkeen, kakkonen 5h ja kolmonen 3h.

Limatulpalta kuulostaa. Paksua, venyvää limaa. Seassa voi olla verisiä juosteita, mutta ei aina. Itsellä samana päivänä käynnistyi synnytys, kun tulppa alkoi irrota. Joillain taas tulppa saattaa irrota viikkoakin aikaisemmin.

Yhteistyössä