Auttakaa löytämään kummitytölle 1-vuotissyntymäpäivälahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="A p";26446861]Muuten hyvä, mut vähän liian kallis... Meidän oman lapsen kuvaus oli noin 200e.[/QUOTE]

Kallista kyllä ollu.
Mä oon maksanu 1v kuvauksesta 59€ ja 95€.
Kannattaa varmaan kysellä monesta paikasta :-)

[QUOTE="vieras";26446898]Kallista kyllä ollu.
Mä oon maksanu 1v kuvauksesta 59€ ja 95€.
Kannattaa varmaan kysellä monesta paikasta :-)[/QUOTE]

Hintaan kuului itse kuvaus, koevedokset ja aika monta kuvaa (en muista enää kuinka monta).

[QUOTE="vieras";26446907]Osta vaatteita.[/QUOTE]

Liian tavallista ja tylsää. Kerran sitä vain 1 vuotta täyttää.
Meinasin ommella jotain uniikkia ja kaunista itse, mutta en kertakaikkiaan ehdi.

[QUOTE="A p";26446933]Hintaan kuului itse kuvaus, koevedokset ja aika monta kuvaa (en muista enää kuinka monta).[/QUOTE]

Samoin, halvemmassa 4kuvaa pahvikehyksissä ( kuten kerhokuvat) ja kalliimmassa 3 kuvaa samettikehyksessä ja kuvat lisäks CD:llä :-)

Palloja, kauniita palloja, monenlaisia, monenkokoisia, eri materiaaleista, niin paljon kuin rahapussi antaa myöten.
Lapsi saa lukuisia uniikkeja ja kauniita leikkihetkiä, ja ehkä voit kuvata lasta näissä leikeissään ja antaa kuvat aikanaan esim. rippilahjaksi?

[QUOTE="A p";26446897]Olisiko ne hyvä olla sellaiset lapsen kaulaan sopivat, oletan niin. Vähän epäkäytännölliset ehkä? Ja mitä aidot helmet maksaa...?[/QUOTE]

Niitä on eri hintaisia ja onhan helminauha mitä kaunein prinsessa-asuste. Voihan myöhemmin ostaa lisää helmiä ja pidentää kaulanauhaa siten.

Itse tykkäisin kyllä omalle tyttärelle. :) Leluja ja muita sellaista on jo niin paljon.

meillä sellaiset helmet häviäisivät. Siis jonnekin sängyn väiin, leviäisivät kun en raaskisi ottaa pois leikeistä. Mutta toki on perheitä jotka pärjäävät helmien kanssa.

Yhteistyössä