Auttakaa, mä tarviin vastauksen kahteen kysymykseen, nyt!! *epätoivoinen*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Juttu a) Mistä pirusta mä voin ostaa sellasen sammakkoloikka pelin: sellanen ämpäri, minkä mukana tulee muovisia pieniä erivärisiä sammakoita, ideana että pöydältä sitt hyppyytetään ne sammakot sinne purkkiin ja kuka eniten saa niin voittaa? Mistä!!!??? |O Mä olen kysynyt kaikista tampereen cittareista, kodin ykkösistä, ideaparkin kaikista lelukaupoista eikä ole missään, ei oo ollutkaan. Ja kuitenkin tän vuoden lelukuvastoissa on ollut, eli mitä hittoa?? Mä tarviin yhden sellasen jouluksi, piste! :headwall:

Ja juttu b) miksi kaikki muut mahakkaat mammat näyttää hehkeiltä ja hyvinvoivilta, ja mä olen aina ainoa norsu liikenteessä? :ashamed:

Aahan mä en osaa vastata, mut Beehen voisin arvella, että koska et näe miltä näytät vaan tunnet miltä tuntuu, niin luulet että näytät norsulta mutta totuus on mitä luultavimmin täysin päinvastainen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Aahan mä en osaa vastata, mut Beehen voisin arvella, että koska et näe miltä näytät vaan tunnet miltä tuntuu, niin luulet että näytät norsulta mutta totuus on mitä luultavimmin täysin päinvastainen. =)

Niin voi olla. Ja asiaan vaikuttanee sekin seikka, että mulla ei ole ehkäpä samanlaista aikaa panostaa itseeni, kuin sellaisilla jotka on yksin liikenteessä, ilman lapsia, tai ehkä jopa lapsettomia ennestään..

Voi olla, että olo olisi hehkeämpi ellei tarvitsisi huolehtia noista lapsista siinä sivussa. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:
Meillä oli lapsilla joskus tuo sammakkopeli. Onkohan niitä enää missään? Siitä on nimittäin aikaa.

Meilläkin on ollut muksuina. Ja pakkohan niitä on olla jos ihan lelukuvastoissa mainostetaan... Ja mä haluan ostaa sen lahjaksi mun siskolle, ja sen miehelle. :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
halpa-halli, tokmanni, vapaa valinta ja robinhood on samaa ketjua. Nasu... sit kuljunkartanossa vois olla..

Kuljun kartano!!!! Sä oot neropatti, siellähän on melkein mitä vaan. :D :hug:

Miksiköhän mä en tullut ajatelleeksi sitä itse niinkun ollenkaan?? :ashamed: :xmas: :D

Yhteistyössä