Lisää liikuntaa reilusti. Joka päivä lenkillä, tunti vähintään reipasta kä'velyä, yksi lepopäivä viikossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Maustettuja jugurtteja EI MISSÄÄN NIMESSÄ.
Ja juot AIVAN LIIAN VÄHÄN! 2 litraa VETTÄ päivässä.
Tsemppiä!! :flower:
Jos maustetulla ymmärretään hedelmiä/ marjoja, niin en usko, että niistä on haittaa. Sen sijaan on järkevää ostaa sokeritonta.
Niitä kaupan jogurtteja joissa on joku "maku" sanotaan maustetuiks jogurteks. Ei niitä. Maustamatonta/naturel jogurtti<a voi tietysti ite ehostaa tuoreilla hedelmillä, se on ihan eri asia.
Ai jaa tuossa mun jugurtissa on kyllä ihan sellaisia rouskuvia paloja aika paljon, mut ehkä ne on vaan sokeripaloja tai jotain keinopalasia.
Alkuperäinen kirjoittaja pyykkilauta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli siis summasummarum, mitä?![]()
Yhteenvetona voidaan todeta että nettikeskusteluista ei löydä absoluuttista totuutta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Fitnes murot lens roskiin ainakin eilisessä olet mitä syöt jaksossa, ne ei oo oikeesti mitenkään terveellisiä, paljon suolaa jne
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Lisää liikuntaa reilusti. Joka päivä lenkillä, tunti vähintään reipasta kä'velyä, yksi lepopäivä viikossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja pyykkilauta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli siis summasummarum, mitä?![]()
Yhteenvetona voidaan todeta että nettikeskusteluista ei löydä absoluuttista totuutta![]()
Näinpä.Se mikä toimii yhdellä, ei toimi toisella. Itse sain painonlaskuun vauhtia, kun aloin syömään öljyä, olin huomaamattani karsinut lähes kaiken rasvan pois, ja tosiaan ihminen tarvitsee (hyvää) rasvaakin..
Kärsivällisyyttä ap, onhan sulla huomasti tipahtanut paino (4kg/2vkoa, jos oikein ymmärsin), paino tipahtelee aina välillä hitaammin. Jaksat vaan olla kärsivällinen!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä olen kanssa miettinyt tuota öljy juttua, mutta kun en tiedä mitä öljyä sitä pitäisi syödä ja mitä ei. Ja kuin paljon?
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus:mulla tippu paino sillä tavalla että kävin 6x viikossa 10km pyöräilylenkin..... ensimmäiset 4 päivää niin paino tippu jo 2kg...