Auttakaa! Millä saan itteni rauhottumaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä on ihan hirveä sotku ja kaaos. Lapset on aamu 7 asti riehunu ja huutanu, ja mun pitäis saada alotettua joulusiivous. Mies kyllä lupas lähteä lasten kanssa johonkin että saan siivottua, mutta mä oon nyt jo niin pahalla päällä ja raivoissani etten tiedä mistä alotan tätä sotkua raivaamaan. Noi ipanat käy niin ylikierroksilla ennen joulua! Mä taidan skipata koko joulun ja häipyä, viettäkööt sitten joulun keskenään täällä paskoissaan.

Lapset riippuen tietty minkä ikäisiä ovat, yleensä rauhoittuvat kunnolla vasta ulkoiltuaan. Itse voisit ensi hätään keittää itsellesi kahvit, olla vielä hetken tällä palstalla ja sitten hitaasti mutta varmasti aloittaa sen siivouksen . Yksi etappi kerrallaan, esim. wc . Onhan sulla huominenkin aikaa jynssätä ennen varsinaista joulukliimaksia.

Ei meidän lapset rauhoitu ennen kuin tää joulu on ohi. Yhdellä, 7v, on adhd, ja se hyppii ihan kirjaimellisesti seinille, pienempi, 3v, perässä tietenkin ja kolmas, 9v, on muuten ihan rauhallinen, mutta tässä hullunmyllyssä sekoaa rauhallisempikin lapsi. Nyt ne esim. keksi levittää kaikki puhtaat pyykit pitkin kämppää, kun en heti niitä kaappiin laittanut. 1 paketti pipareita on murusteltu pitkin poikin, koira onneksi hoitaa sen sotkun. Lastenhuoneeseen en edes uskalla mennä, tai ei sinne edes mahdu. Keittiössä on syöty aamupalaa ja se on sen näkönenkin, ja kissa repii parhaillaan verhoja alas. Meillä ei koskaan, EI KOSKAAN, ole ollut näin kauhee sotku! :(

en tiedä,mutta kun keksit kerro minullekkin! oon niin väsynyt!!! :kieh: ja ärsyyntynyt ja väsynyt! ja mitään joulu ostoksia en oo tehnyt kun mies joutu sairaalaan ja ite olen sitte 17asti töissä ja sit lapsen haku ja ruokailu ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja. :kieh: :kieh:

niin siis piti kirjoittaa että olin koko viime viikon töissä klo 17 asti! ja lapsen kanssa jouluostoksilla= loputkin hermot mennyttä :kieh: piti hoitua tänään että on hoitaja mutta kaikki näköjään menee päin mäntyä :headwall:

Kun saat porukan talosta ulos, juot kupin teetä tai kahvia ja aloitat ihan rauhassa...joo joo, olen paraskin neuvomaan, kun ite en tässä saa kiinni mistään, vaikka nyt olis sivousrauha, kun oo yksin kotona.

Mä tein sen sittenkin :D!

Mies vei pienimmän mummolaan ja isommat leikkipuistoon ja kävi sillä välin ostamassa mulle joululahjoja, mä sain aloteltua sillä aikaa siivoomaan. Mies tuli sitten mua auttamaan ja isot lapset vei koiran lenkille ja jäi ulos leikkimään. Kohta alkaa olla valmista ja lähetään ostamaan jouluruuat ja hakemaan kuopus mummolasta.

Uusimmat

Yhteistyössä