auttakaa, mitä tässä tilanteessa tekisitte...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Eli siis, tapasin tässä yhen äidin ja lapsen... siis tehtiin treffit täälä palstalla. Käytiin kahvilla heidän luonaan. En todellakaan halua olla hänen kanssaan missään tekimisissä... Ei oltu oikein samasta maailmasta todellakaan. Hä piti minusta ja sanoi että haluaa tavata uudelleen... mutta minä en todellakaan halua. Pitäisikö sanoa suoraan hänelle, että en halua olla tekemisissä... mutta en haluaisi loukata tätä äitiä mitenkään!!!

Minä tosiaankin tulen toimeen kaikkien ihmisten kanssa, eikä tästä ole kyse siitä... mutta jotenkin minulle jäi kauhea olo että en halua nähdä kyseistä äitiä enää... syitä en nyt viitsi kertoa tässä. Mutta auttakaahan!! :(

Heh, tulet toimeen kaikkien kanssa, mutta et tämän naisen ja lapsen :whistle: no joo, ei kai auta muu kuin kertoa asia naiselle kasvotusten tai puhelimessa tai sitten vain välttelet häntä koko ajan (ei mitään järkeä).

No tota, kun nomaalisti ihmisillä on kiire (tai ainakin minulla ja tuntemillani ihmisillä) niin, että yleensäkään on hankala saada sovittua kummallekin sopivaa tapaamisajankohtaa, niin eiköhän se unohdu sen ihmeemmittä puheitta.

Ok. ymmärsin että heti tulee tollanen kommetti... sähän tulit toimeen kaikkien kanssa!! :whistle:

No, selvennetään vähäsen... kyseisessä perheessä oli alkoholismia, mistä äiti kertoi heti ja olivat olleet turvakodissa jne. ja talo oli sen näköinen että jouluna oli viimeksi siivottu. En miellään haluasi sekaantua tollaseen perheeseen!! Sori nyt vain :$

Yhteistyössä