Auttakaa mua, ei tartte vastata kuin kyllä/ei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pliis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pliis

Vieras
Mä luettelen alla muutamia esimerkkejä, jos nää kaikki toteutuu yhden ja saman ihmisen osalta, tarkoittaako se silloin sitä että se ihminen on ihastunut tai rakastunut muhun?

Sori, mutta kun mun on pakko saada tietää. Itse kun asiaa mietin, niin epävarmuus jäytää liiaksi enkä todellakaan näe totuutta. Ehkä te muut näätte..

Mutta siis ne esimerkit.

-keksii hyvin usein tikusta asiaa ja jää juttelemaan mun kanssani
-jättäytyy seuraani kahden, eikä ole mikään kiire pois. tätä päivittäin.
-kehuu mua pikkuasioistakin, huomioi jos olen käynyt kampaajalla jne
-koskettaa mua ohimennen tai painaa jalkansa kiinni minuun
-hyvin usein toisten läsnäollessa puhuu mulle melkein kuiskaamalla, kumartuu puoleeni ihan lähelle sanomaan jotain, joka ei ole mitenkään "salaista" tai muutenkaan tärkeää.
-katsoo mua, hymyilee mulle, kyselee onko mulla vapaa vkl jne.
-heittelee vihjailevia lauseita siitä, miten mä olen tärkeä ja me tullaan niin hyvin juttuun keskenämme että luemme jopa toistemme ajatukset, kutsuu mua kullaksi..

Voiko tuo kaikki olla vain täysin viatonta flirttiä eikä yhtään mitään muuta? Mutta kun mä kuvittelen erottavani viattoman flirtin, ei mua kohtaan kukaan muu ole tuollainen vaikka flirttaavatkin. Eikä se mies ole ketään muuta kohtaan tuommoinen, ei se jää muiden kanssa juttelemaan milloin minnekin, ei se kuiskuttele niille toisille, ei se hakeudu kenenkään muun seuraan kuin mun. Eniten mua mietityttää tosiaan se seuraan hakeutuminen. Jos tää mies tietää mun olevan yksin jossain, niin ihan varmasti ilmestyy samaan paikkaan mun kanssa. Näin on käynyt jo liian monta kertaa ollakseen sattumaa. Ja mä oon "testannutkin" asiaa, olen miehen kuullen maininnut meneväni jonnekin tiettyyn paikkaan, menee hetki ja mies tulee perässä. Samoin jos törmätään vaikka jossain käytävällä, jää joka kerta mun kanssa vaihtamaan muutamia sanoja. Tai jos törmätään kahvihuoneessa, tulee ihan aina istumaan mua vastapäätä ja juttelemaan kaikenlaista. Jos sillä ei ois tunteita mua kohtaan, niin kai se edes joskus vaan kävelis ohi tai ohittais mut kuin oisin ilmaa? Ja tuskin se jaksais ilmaantua samoihin paikkoihin mun kanssa niin usein, tai ainakaan se ei sitten jäis mun kanssa kaksin joka kerta, jos sillä ei ois mitään kummempia tunteita mua kohtaan?

Mä oon oikeasti sokea tälle tilanteelle, johtuen omista tunteistani. Voitteko auttaa. Onko tämä mies mun juttujen perusteella ihastunut/rakastunut muhun vai ei?

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Minusta tuo on täysin viatonta. Eikö mies yleensä kerro aikeistaan suoraan tai muutenkin ole selkeämpi? Ei vaatis mitään koodinpurkamista? Vastaukseni on siis ei.

Tai sitten luennoitsija tekee julmaa pilaa ihastuksestani häneen (olisiko hän sen voinut huomata?) ja irvailee takaisin.

• Tykkää
Kiitos näistä.. Kyllähän mä sen tiedän, että jollain tasolla se mies musta tykkää kun mun seurassa viihtyy. Mutta mä niin toivoisin, että tässä ois jotain enemmänkin. Ehkä se on tosiaan vaan harahaista ajattelua eikä enempää.

• Tykkää
Minusta tuo on täysin viatonta. Eikö mies yleensä kerro aikeistaan suoraan tai muutenkin ole selkeämpi? Ei vaatis mitään koodinpurkamista? Vastaukseni on siis ei.

Tai sitten luennoitsija tekee julmaa pilaa ihastuksestani häneen (olisiko hän sen voinut huomata?) ja irvailee takaisin.

Ei ne aina kerro. Mä oon törmännyt kahteenkin vastaavanlaiseen tapaukseen jossa mies ei ole saanut suoraan sanottua mitä haluaa. On vain kierrellyt kuin kissa kuumaa puuroa pitkänkin aikaa, ennenkuin ovat tehneet tunteensa tiettäviksi.

• Tykkää
Monta kohtaa noista sopii minuun. Olen naimisissa, joten en ole ketään iskemässä. Nyt täytyy vain tyytyä flirttiin. Jos olisin sinkku, olisin kyllä flirttieni kohteista hyvinkin kiinnostunut...

• Tykkää
Jos olisi ihastunut/rakastunut, niin kyllä vähitellen sen jo sanoisi suoremmin. Kauanko kestänyt? Saattaa olla, että hän vain testailee sinua ja omaa viehätysvoimaans, nauttii tilanteesta = pelaa. Mutta saattaa myös olla ujo ja ihastunut.

[QUOTE="jaa-a";24404310]Monta kohtaa noista sopii minuun. Olen naimisissa, joten en ole ketään iskemässä. Nyt täytyy vain tyytyä flirttiin. Jos olisin sinkku, olisin kyllä flirttieni kohteista hyvinkin kiinnostunut...[/QUOTE]

Ja olet mies?

• Tykkää
[QUOTE="bbb";24404332]Jos olisi ihastunut/rakastunut, niin kyllä vähitellen sen jo sanoisi suoremmin. Kauanko kestänyt? Saattaa olla, että hän vain testailee sinua ja omaa viehätysvoimaans, nauttii tilanteesta = pelaa. Mutta saattaa myös olla ujo ja ihastunut.[/QUOTE]

Muutaman kuukauden jatkunut. Suurimman osan mielestä tässä ei ole mitään, kai mun on sitten taivuttava sen kannalle itsekin :(

• Tykkää