H
herätys
Vieras
Rakentamisen jälkeen meillä on menty ihan siihen et mies kuvittelee asuvansa hotellissa. Sitä ei hetkauta vaikken tekis sille ruokaa enkä pesis sen kalsareita, se kun ostaa uusia ja naureskelee vaan mulle. Ja sekös kiristää.
Ollaan kumpikin nykyään työelämässä ja mä hoidan silti kodin 110%.
Jos tarpeeks monta kertaa käsken/pyydän/vaadin miestä tekeen jonkun homman niin kyl se sen sit lopulta tekee, mut ei mitään vapaaehtoisesti ja automaattisesti.
Eilen sit kissahdin sille kun olin just siivonnu keittiön niin tää syö kaks kourallista pistaasipähkinöitä ja niitä kuoria ja murusia oli pitkin tasoo ja lattioita, naksahti niin päässä et kyllä meni pistaasin kuoret roskiin. Mutta ei olis menny ellen olis uhannu laittaa niitä sen kenkään
Sanoin, että tästä lähin me tehdään tasan puoliks kaikki, alkaen huomena!!!!
Nyt auttakaa mua..
Perustilanne se, että minä teen meillä ruuan ja sen teen ihan mielelläni.
Mies taas hoitaa koirien ulkoilutuksen lähes täysin ja roskat vie se, joka seuraavaks menee ulos ja nää kummallekin ok.
Mutta siivous yms:
-imurointi
-pölyjen pyyhintä
-lattioiden pesu
(-petivaatteiden vaihto)
-pyykin pesu
-pyykkihuolto
-vessan pesu
-kaupassa käynti
-astianpesukoneen tyhjennys
-astianpesukoneen täyttö
-"perus-siisteys" eli esim.tasojen siistiminen jne.
Miten mä jaan noi?
Olen miehelle sanonut, että siivotaan et imuroitko vai pesetkö lattiat? Ei valitse kumpaakaan eikä tee mitään. Sotkeesotkeesotkee vaan ja tyyliin nauraa mulle päin naamaa kun pimahtelen kun se tekee mun työt tyhjiksi tosta vaan.
Auttakaa ja antakaa vinkkejä....
alanko listata joka päivä tekemäni kotityöt vai mitä mä teen?!
Ollaan kumpikin nykyään työelämässä ja mä hoidan silti kodin 110%.
Jos tarpeeks monta kertaa käsken/pyydän/vaadin miestä tekeen jonkun homman niin kyl se sen sit lopulta tekee, mut ei mitään vapaaehtoisesti ja automaattisesti.
Eilen sit kissahdin sille kun olin just siivonnu keittiön niin tää syö kaks kourallista pistaasipähkinöitä ja niitä kuoria ja murusia oli pitkin tasoo ja lattioita, naksahti niin päässä et kyllä meni pistaasin kuoret roskiin. Mutta ei olis menny ellen olis uhannu laittaa niitä sen kenkään
Sanoin, että tästä lähin me tehdään tasan puoliks kaikki, alkaen huomena!!!!
Nyt auttakaa mua..
Perustilanne se, että minä teen meillä ruuan ja sen teen ihan mielelläni.
Mies taas hoitaa koirien ulkoilutuksen lähes täysin ja roskat vie se, joka seuraavaks menee ulos ja nää kummallekin ok.
Mutta siivous yms:
-imurointi
-pölyjen pyyhintä
-lattioiden pesu
(-petivaatteiden vaihto)
-pyykin pesu
-pyykkihuolto
-vessan pesu
-kaupassa käynti
-astianpesukoneen tyhjennys
-astianpesukoneen täyttö
-"perus-siisteys" eli esim.tasojen siistiminen jne.
Miten mä jaan noi?
Olen miehelle sanonut, että siivotaan et imuroitko vai pesetkö lattiat? Ei valitse kumpaakaan eikä tee mitään. Sotkeesotkeesotkee vaan ja tyyliin nauraa mulle päin naamaa kun pimahtelen kun se tekee mun työt tyhjiksi tosta vaan.
Auttakaa ja antakaa vinkkejä....
alanko listata joka päivä tekemäni kotityöt vai mitä mä teen?!