Auttakaa mua löytämään mulle kivat kengät, joohan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äääh,kenkiä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äääh,kenkiä..

Vieras
Pakko ostaa tänään kengät joita en välttämättä tarvitsisi, mutta olisi typerää olla niitä ostamatta. Selkeätä, eikö.. :D

Lähes aina päädyn ostamaan kenkäkaupoissa kenkiä joihin ihastun ensisilmäyksellä, välittämättä siitä minkälaisia oikeasti tarvitsisin.
En osaa ostaa kenkiä käytännöllisyyden perusteella ja usein päädynkin korkeisiin korkoihin.

Auttakaa mua löytämään käytännölliset mutta KIVANNÄKÖISET kengät, joko korottomat tai pienellä korolla.
Balleriinaa, tennaria jne. jne.

Vaikka jotain mistä itse haaveilette tai kivat joihin olette kaupassa nähneet?

Alkuperäinen kirjoittaja äääh:
Pakko ostaa tänään kengät joita en välttämättä tarvitsisi, mutta olisi typerää olla niitä ostamatta. Selkeätä, eikö.. :D

Lähes aina päädyn ostamaan kenkäkaupoissa kenkiä joihin ihastun ensisilmäyksellä, välittämättä siitä minkälaisia oikeasti tarvitsisin.
En osaa ostaa kenkiä käytännöllisyyden perusteella ja usein päädynkin korkeisiin korkoihin.

Auttakaa mua löytämään käytännölliset mutta KIVANNÄKÖISET kengät, joko korottomat tai pienellä korolla.
Balleriinaa, tennaria jne. jne.

Vaikka jotain mistä itse haaveilette tai kivat joihin olette kaupassa nähneet?

Mä suosittelen katsomaan jotain sellaisia merkkejä, jotka tekee tosi hyviä korkokenkiä (et edes huomaa niitä korkkareiksi). Rahaa joudut laittamaan enemmän, mutta niitä voit käyttää päivittäin ilman, että jalat tulee kipeäksi.

Wonders, Picolino, Clarks jne. Ja niistä sovittamalla etsimään sopivat.

Yhteistyössä