H
hellppiä
Vieras
Mä kun lupasin olla avulias ja leipoa mun hyvälle tuttavalleni lusikkaleipiä.Ja tänään iltapäivällä olis tuttuni lapsen nimiäiset ja niihin tarvis lusikkaleivät tehdä.Mutta äsken ajattelin et'katson ne lusikat tuohon jo valmiiks ja sit iskikin paniikki!Mulla ei oo ku n.13kpl lusikoita!?Eihän ne riitä mitenkään suht ison porukan lusikkaleipien tekoon!?!!Apua!Siis mitä nyt neuvoks?Ja kokeilin et'miten saan ne lusikat mahtumaan siihen pellille leivinpaperin päälle,niin ei kyllä montaakaan lusikkaa saa mahtumaan!!Mitä apuja voisitte antaa??Ekaa kertaa mä töppö lupauduin noita tekeen ja tässä sit käy näin...APUA!!