AUTTAKAA MUA NYT ÄKKIÄ!LEIPOMISASIAA!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hellppiä

Vieras
Mä kun lupasin olla avulias ja leipoa mun hyvälle tuttavalleni lusikkaleipiä.Ja tänään iltapäivällä olis tuttuni lapsen nimiäiset ja niihin tarvis lusikkaleivät tehdä.Mutta äsken ajattelin et'katson ne lusikat tuohon jo valmiiks ja sit iskikin paniikki!Mulla ei oo ku n.13kpl lusikoita!?Eihän ne riitä mitenkään suht ison porukan lusikkaleipien tekoon!?!!Apua!Siis mitä nyt neuvoks?Ja kokeilin et'miten saan ne lusikat mahtumaan siihen pellille leivinpaperin päälle,niin ei kyllä montaakaan lusikkaa saa mahtumaan!!Mitä apuja voisitte antaa??Ekaa kertaa mä töppö lupauduin noita tekeen ja tässä sit käy näin...APUA!!
 
Kysele naapureilta jos lainaisivat kaikki liikenevät pikkulusikat? Samalla kannattaa kysyä uuninkäyttömahdollisuutta mahdollisimman usealta naapurilta. Entä sun tukiverkosto? Sukulaiset, ystävät jne? Toivottavasti saat lusikkaleivät tehtyä :/
 
OK,tää oli ihan huiputusta koko alotus=) Mä vaan halusin testata tota ku oon kuullu et'joku voi olla niin töppö et'luulee lusikkaleipien syntyvän noin =)=)Samaa sarjaa kun suklaamakeisten teko UUNISSA!!!=)=)
 

Yhteistyössä