auttakaa mua, tytön nukkumisesta..!

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
siis ikää on 3v5kk, ja on oma huone missä lelut ja sänky, mutta ei niin ei vaan nuku siellä millään!!! :headwall:
ollaan luettu kyllä ihan pienestä asti iltasatu meiän sängyssä mutta sit on mennyt omaan nukkumaan tai sit olen kantanut.
mutta ei mee enään millään ilmeellä omaan sänkyynsä, mitä apuja?? yövalo ei auta...

Vauva tulossa alku kesästä, ja olen sanonut että ei onnistu vieressä nukkuminen enään sit eikä remuaminen meiän sängyssä...mutta tossa vaan vähän ahdasta nukkua kolmisin :D

mies reunalla mä keskellä ja tyttö seinässä kiinni :o

meillä tyttö nukku omassa huoneessaan siihen asti kunnes vauva syntyi. nyt laitan nukkuun kyllä omaan sänkyyn mutta kyllä se aina laahustaa yöllä tänne. sillon patja jolla sit tuossa nukkuu. sänky ei tänne mahdu. näin mennään. puolivuotta ja poika siirtyy nukkuun senkanssa,sit varmasti ei tänne enää halua.

Meillä on suunnitelmana sellanen et jos lähiaikoina raskaudun niin ostetaan kolmas runkopatja ja uudet jalat entisiin(on nyt siis jenkkisänky) ja lyödään kaikki rinnakkain :D se on sit 4 hengen sänky :D

Jospa lukisit sen iltasadunkin siellä tytön omassa huoneessa, niin rauhoittuisi siinä jo nukkumaan eikä sitten tarvitsisi enää kantaa häntä omaan huoneeseen.

Meillä oli vasta 240 sentiä leveä sänky. Roudattiin siitä 80 senttiä varastoon, koska tytöt oppivat nukkumaan omassa sängyssä. No eikö mitä seti kun oli saatu osa siitä sangystä varastoon, niin tunkivat takaisin meidän sänkyyn. Joka ikinen yö nukutaan neljästään 160 senttisessä sängyssä... Ahdasta...

Mies on pikkusen alkanut puhumaan että pitäsiköhän taas leventää sänkyä, ettei tarvis nukkua polvet sängynreunan ulkopuolella...

Tehkääpä teki sillai, etä levennättä sitä teitin sänkyä, niin että mahtuu pikkunenki viereen:)

oon lukenut iltasadun omassa sängyssäkin, mutta ei se auta, kun haluaa että laulan ne miljoonat unilaulut ja rapsuttelen selästä...siihen yleensä varsinaisesti nukahtaa...ja kun tuolla meiän vieressä makaa niin oon itekin jo melki unessa, enkä jaksa kantaa....no viimestään kun vauva tulee nii ei onnistu enään.... nytkin tuolla isänsä kanssa höpisee sängyssä...

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
ei voi leventää, on jenkkisänky, eikä mahdu tuolla makkarissa, kun pinnis jahoitopöytä tulee niin on varsin ahdasta :|

Eikä mitään pinnistä..vauva samaan sänkyyn ja hoitopöytä olkkariin..ja meilläkin on jenkkisänky mitä meinataan leventää :D

Meidän kohta 8v. tyttö tuolla kuuluu olevan vielä hereillä (kaipaisi siis silitystä, ehkä laulamista tai lisää satujen lukemista)...
Pikkusisaret ovat nukahtaneet ajat sitten...
Pikkusisko tytön yläpuolelle yläsänkyyn ja poika meidän vanhempien sänkyyn (josta hänet EHKÄ siirretään omaansa huoneeseen)...

Meillä pienin, eli poika, tykkää kyllä omaankin sänkyynsä nukahtaa, mutta vaeltelee meidän vanhempien väliin öisin... Nyt on yskänen ja vähän kuumeinen, niin nukutettiin väliimme (ja sitten siirryttiin koneelle ja tv:tä toljottaan)... B)

Yhteistyössä