Auttakaa mua valaisin ongelmassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silvia Logo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Silvia Logo

Aktiivinen jäsen
14.05.2007
9 346
6
38
Sanokaas mistä löytäisin kivan lattialampun.

Mä tykkäisin tästä, mutta kun se tulee seinän ja sohvan välissä olevaan koloon niin tuo valaisee sohvan alla olevia villakoiria. Enkä halua sinne mitään tasoa ostaa.

6361794.jpg

Tai sitten mä haluaisin paperivalaisimen mutta nämä anttilan ei ollut kivoja kun kävin katsomassa. Se paperivalaisin voisi olla sitten suora.

7805799.jpg

7806128.jpg

Mä en ikeastakaan löytänyt mieluisaa.
Täällä ei asu ketään joka tuhoaisi lamppuja joten uskallan ostaa.
Toi eka olisi ihana mutta kun se ei näy sieltä rautasohvan takaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja pikana:
Toi eka ois nätti ja ton tokan (valkoisena) voin myydä sulle alennuksella.. (mietin kaupassa kumman noista ja ostin jälkimmäisen. Se on meille liian iso.)

Noi paperivalaisimet eivät ole mun mieleen. Kävin anttilassa niitä katsomassa.
Pitäisi olla vähän toisen tyylinen. :/ No en mä kirjahyllyjäkään etsinyt montaa vuotta ja nyt tänään tuli mieluista. Sohvapöytäkin on kateissa vielä ja jouluverhot. Kaupat ku ei myy semmoista mistä mä tykkäisin, tai jos myy niin mun rahat eivät riitä.

Alkuperäinen kirjoittaja kirpin:
Otankos huomenna hakiessani sen sieltä mukaan ;) Pistän pakettiin ja annan jouluna lahjaksi ? :whistle:

Hyvä idea. Kukaan ei varmaan huomaa pihalla mittää

:saint:

Ja kuten huomaat niin mä nukun täyttä häkää :saint: :whistle:
Mahtaa aamulla väsyttää :/

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja pikana:
Toi eka ois nätti ja ton tokan (valkoisena) voin myydä sulle alennuksella.. (mietin kaupassa kumman noista ja ostin jälkimmäisen. Se on meille liian iso.)

Noi paperivalaisimet eivät ole mun mieleen. Kävin anttilassa niitä katsomassa.
Pitäisi olla vähän toisen tyylinen. :/ No en mä kirjahyllyjäkään etsinyt montaa vuotta ja nyt tänään tuli mieluista. Sohvapöytäkin on kateissa vielä ja jouluverhot. Kaupat ku ei myy semmoista mistä mä tykkäisin, tai jos myy niin mun rahat eivät riitä.

Totta puhuen mä en tiiä, miks mäkään sen ostin, kun tota ekaa menin hakemaan... :headwall: Joku ihmeen päähänpisto siellä kaupassa ja sit tietty sitä ei saanu paketistaan ulos repimättä sitä pakkausta... :whistle:

Yhteistyössä