Auttakaa mua valitsemaan rattaiden väri!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelma

Vieras
Me ollaan menossa ensi viikolla ostamaan rattaat ja mä en vieläkään osaa päättää sitä väriä!! Ollaan käyty jo kaksi kertaa siellä liikkeessä katsomassa vaunuja ja päätettiin kyllä aika pian malli, mutta tää väri takkuaa...
Auttakaa mua ja kertokaa teidän mielestä hyviä värejä!

joo, voisihan siitä olla apua, että kerron mitkä vaunut on valittu :D!
Eli Emmaljungan City Crossit tulee ja otetaan se City koppa kanssa, eli voidaan periaatteessa valita vaikka kaksi väriä!

ottaisin jonkun ihanan vaalean värin siihen koppa osaksi ja sitten tumman ratasosan. Ihan käytännöllisyyden vuoksi, eli vauva-aikana voi olla vaaleaa ja sitten taaperoiässä tarvitaan vähän tummaa, kun tulee kurakelit ja sotkut ja muut!

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
tumma (ei mikään musta) esim.sin. on ihana ja ajaton. En ole kyllästynyt ja kaksi lasta on niissä jo köllinyt.

Mä jotenkin vierastan sitä sinistä.... Mutta siinä olet oikeassa, että ajaton se on!

Alkuperäinen kirjoittaja ongelma:
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
tumma (ei mikään musta) esim.sin. on ihana ja ajaton. En ole kyllästynyt ja kaksi lasta on niissä jo köllinyt.

Mä jotenkin vierastan sitä sinistä.... Mutta siinä olet oikeassa, että ajaton se on!

ok, otat ne mitkä sua ihastuttaa! =)

joo, niinhän se on, että ne on otettava mitkä ihastuttaa... Mutta on se silti vaikeaa :D
Eniten olen nyt ihastunut siihen copper väriin ja sitten platinaan, javakin on nätti.... samoin ehkä jungle :D

Yhteistyössä