Auttakaa muuttajaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tila loppuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tila loppuu

Vieras
Olen karsinut jo mielestäni kamalasti kamaa, kirpparille, kaatikselle ja kiertoon. Nyt on sitten jäljellä ne, jotka "ehdottomasti" tarvitaan. Lainausmerkeissä siksi, että nykysinhän melkein kaiken löytää netistä. Eli osa paperitavarasta ihan sellasta mitä ei ehkä tarvis enää säilöä. Sitten on vielä sellasta kamaa millä tunnearvoa, lahjaksi saatua, perittyä ja muuten joskus tärkeetä hankittua. Enkä haluis niistä luopua (annan joskus osan ehkä omalle tyttärelleni). Mutta mihin ihmeeseen panen ne?!

Muutetaan pienempään asuntoon ja siksikin olisi tärkeetä saada tähän hommaan järkeä... Kaiken ei tarvis olla esillä, mut miten te muut teette? Laitatteko kylmän viileesti varastoon säilöön vai ootteko niin rajuja että kertakaikkiaan laitatte kiertoon.. Mä en pysty siihen..

En tykkää siitä et kamaa joka paikassa, eli en tykkää koriste-esineistä paljoa ja haluun kaikki jos mahdollista kaappeihin pois pölyä keräämästä. Mut en vaan voi luopua nuista kaikista tavaroista :)

Mä laitoin perintökupit, ym ym mitä en halua heittää pois, niin kannelliseen muovilaatikkoon ja kylmävarastoon. samoin lasten leluja, joita haluan säilyttää.

sellasta firmaa joka kävis pakkaamassa ja myymässä mun kamat, saisin ite vaan rahat tilille.. Se ois kätevää, pitäisikö itse perustaa tuo yritys.. Mitäs luulette, oisko kannattavaa?

ap

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Mulla on varastossa sellanen "muistojen arkisto".. että sinne vaan.. kunnes sit parin-kolmen muuton perästä raskit jo ne heittää pois :-P

näin munkin täytynee tehdä.. mies ei vaan varmaan tykkää, varastokoppikin niin pieni. Ja se ei ymmärrä miks mitään pitää jemmata talteen, huokaus... ois niin helpompaa jos osaisin luopua :)

"tarpeellisen" tavaran sai säilöä lapsuuden kotiinsa :) Nykyisin sitten kaikki asuu vanhuutensa nuissa pikku varastokopillisissa kerrostaloasunnoissa, ettei siellä voi säilöä muut kuin asukkaat, eli ne omat vanhemmat.. Omat kamat pitää lapsilla sitten raahata muutosta toiseen mukanaan..

t lapsuuden koti vielä maalla ja tilaa riittää

Yhteistyössä