Auttakaa naiset (alkuraskaus ja valkovuoto)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paniikissa

Vieras
Oliko teillä heti alkuraskaudessa tavallista runsaampaa valkovuotoa? Mä oon ihan paniikissa tämän kans, viikkoja vain 4+5 mutta koko ajan saa käydä kattomassa, että alkoiko menkat ku lorahtaa ja on semmonen märkä olo aina vaan :( Onko tää normaalia, että heti alusta asti valkovuoto lisääntyy? Ja väheneekö tää missään vaiheessa?

Musta tuntuu välillä vieläkin että tuli pissa housuun kun tulee valkovuotoa niin paljon. Nyt viikkoja 14+3 ja aika alusta asti ollut.. Ei viime raskaudessa ollut tämmöistä vasta kun lähempänä synnytystä.

Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Musta tuntuu välillä vieläkin että tuli pissa housuun kun tulee valkovuotoa niin paljon. Nyt viikkoja 14+3 ja aika alusta asti ollut.. Ei viime raskaudessa ollut tämmöistä vasta kun lähempänä synnytystä.

Mullaki oli viimeks vasta loppuraskaudesta. Apua, tää ajaa mut hulluksi kun kokoajan pitää pelätä, että mitä sinne housuun tuli :(

Täällä rv 6+4 ja lorisee jatkuvasti, alkoi lorisemaan jo ennen plussatestiä. Jokaisessa alkuraskaudessa ollut sama juttu ja kuljenkin aina pikkuhousunsuoja housuissa ettei housut kastu :headwall: Ärsyttävää se kyllä on mutta ihan normaalia :D

Normaalia on että valkovuoto lisääntyy, mulla väheni varmaan jossain 15 viikon kohdalla. Tosin kannattaa kiinnittää huomiota, jos vuoto muuttuu kokkareiseksi ja tulee kutinaa niin saattaa olla hiivatulehdus, mikä sekin erittäin yleistä raskausaikana. Nimim. Kokemusta on

oli ekassa raskaudessa alkuraskaudessa todella runsas valkovuoto tai oikeestaan keltavuoto, kun se oli kellertävää. Mitään tulehdusta ei ollut, mutta oli kummallista. Se vaaleni sitten myöhemmin. Toisessa ja tässä kolmannessa raskaudessa on paljon valkovuotoa mutta vaaleaa.

alkoiko teillä kellään heti muutama päivä hedelmöityksen jälkeen runsaampi valkovuoto?

Ja semmosta myös haluaisin kysyä, että voiko sitä huomata mistään, onko hedelmöitys tapahtunut? siis tuleeko mtn tuntemuksia tms... :P

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmiä kysymyksiä..kö..;19645559:
alkoiko teillä kellään heti muutama päivä hedelmöityksen jälkeen runsaampi valkovuoto?

Ja semmosta myös haluaisin kysyä, että voiko sitä huomata mistään, onko hedelmöitys tapahtunut? siis tuleeko mtn tuntemuksia tms... :P

niin että kuinka monella alkanut pian runsas valkovuoto oletetun hedelmöittymisen jälkeen?

niin että kuinka monella alkanut pian runsas valkovuoto oletetun hedelmöittymisen jälkeen?

Minä en huomannut mitään muutosta valkovuodossa tai missään muussakaan asiassa. Päinvastoin, mittasin lämpöä ja oli ALIlämpöä, olin aivan 110% varma että tämä kierto meni tässä ja uutta yritystä taas sen 17. kerran.

Mutta sitten kun piti menkkojen alkaa, niin tulikin vain valkovuotoa.. Juuri se tunne, että "no nyt ne alkoi" ja vessaan. Mut eipäs ne alkaneetkaan. Muutaman päivän kesti, ja testi näytti vahvan plussan vasta yli viikko kuukautisten oletetusta alkamispäivästä. Haaleaa plussaa näytti neljä päivää kk:n poisjäännistä. Kierto tasainen 29 päivää.

Yhteistyössä