Auttakaa naista tunnistamaan oireet!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tappais kerralla,eikä aina kiduttas..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tappais kerralla,eikä aina kiduttas..

Vieras
Mä oon väsynyt!Kauhulla ajattelen tulevaa työviikkoa,pakko herätä,pakko mennä,pakko tehdä,pakko palata..Ja mä en jaksa!
Itken helposti,ärsyynnyn helposti,pinna palaa helposti..Ahdistaa!Pelottaa!Vituttaa!

Tätä on jatkunut nyt 2 viikkoa.

Olenko palamassa loppuun?Hajooko pää?

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
kannattaa ottaa hetki omaa aikaa, nuku kunnolla ja jos ei olo helpota niin sitten lääkäriin :hug:

Kun mä en saa nukuttua,väsyttää niin henkisesti kuin fyysisestikkin,mutta unta en saa.. :(
Oma aika on kortilla,kun molemmat tekee pitkää päivää työssä..

Alkuperäinen kirjoittaja tappais kerralla:
Mä oon väsynyt!Kauhulla ajattelen tulevaa työviikkoa,pakko herätä,pakko mennä,pakko tehdä,pakko palata..Ja mä en jaksa!
Itken helposti,ärsyynnyn helposti,pinna palaa helposti..Ahdistaa!Pelottaa!Vituttaa!

Burn out, oon kokenut kahdesti. Jää parin viikon saikulle, lapset hoitoon normaalisti, älä tee kuin pakolliset kotityöt, unohda imurointi ja kävele ulkona, vaikka koko sen ajan mitä lapset on hoidossa.

Joskus ihmiset väsyvät, kaikilla on rajansa.

Alkuperäinen kirjoittaja tappais kerralla... ap:
kannattaa ottaa hetki omaa aikaa, nuku kunnolla ja jos ei olo helpota niin sitten lääkäriin :hug:

Kun mä en saa nukuttua,väsyttää niin henkisesti kuin fyysisestikkin,mutta unta en saa.. :(
Oma aika on kortilla,kun molemmat tekee pitkää päivää työssä..

sitte vaan lekuriin, saikkua lapset hoitoon ja ekaks vaikka lääkkeillä unta kaaliin... sitten kun ei järjetön fyysinen väsymys haittaa niin sitte kannattaa miettiä elämän rytmiä uudelleen.. rauhottua ja luopua turhista asioista mitkä tuottaa stressiä... ja jos lääkäri suosittelee niin mieliala lääkkeet jos ahdistus on paha...

Osaiskohan työterveyslääkäri ohjailla mua oikeille tahoille,jos sille soittelisin maanantaiaamuna heti 7..
Mä oikeesti pelkään että oma paha oloni saa mut tekemään jotain pahaa toisille...

Osaiskohan työterveyslääkäri ohjailla mua oikeille tahoille,jos sille soittelisin maanantaiaamuna heti 7..
Mä oikeesti pelkään että oma paha oloni saa mut tekemään jotain pahaa toisille...

kannattaa sinne soittaa... kovasti jaksamista sinne

Kiitos.Jaksamista tarvitaan..ja toivottavasti saan apua,ennenkuin oikeesti jotain sattuu..

Kiitos.Jaksamista tarvitaan..ja toivottavasti saan apua,ennenkuin oikeesti jotain sattuu..

:hug: :hug:

Itse totaaliuupumisen kokeneena:Eikö pelota että saat leiman otsaasi "heikko" tai "hullu" ?
Mut leimattiin,kun kerroin lääkärissä omasta olostani,työkaverit alkoi naljailemaan pakkohoitoon menosta ym...

Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenut:
Alkuperäinen kirjoittaja tappais kerralla:

Burn out, oon kokenut kahdesti. Jää parin viikon saikulle, lapset hoitoon normaalisti, älä tee kuin pakolliset kotityöt, unohda imurointi ja kävele ulkona, vaikka koko sen ajan mitä lapset on hoidossa.

Joskus ihmiset väsyvät, kaikilla on rajansa.

Parin viikon saikulla ei kyllä itteensä burn outista kuntoon saa... Pari kuukautta alkais olla lähempänä realistista. Muuten peesaan.

Yhteistyössä