Hae Anna.fi-sivustolta

Auttakaa, neuvoja tilanteeseen??

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä Toivokas2, 29.05.2020.

1. Toivokas2 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Lyhyesti, pitkäaikainen ystäväni on ollut ihmeellinen aina huomion suhteen. Jos huomio kohdistuu minuun, suuttuu minulle, vähättelee minua ja oikeastaan jopa ilkeilee.

Nyt katkesi kyllä kamelin selkä itsellä:
    Olen raskaana, ja tyhmänä kerroin asiasta ystävälleni. Hän totesi heti, ettei jaksa syödä enää e-pillereitä.
    Ko. Ystävä vetänyt niitä vuosia, harrastaa irtosuhteita eikä tosiaan ole lapsia halunnut. Nyt on tosiaan jättänyt pillerit pois ja kommentoi kuinka tulossa säätömies kylään.

Olen jostain syystä ihmeellisen tuohtunut tästä asiasta, mitä minun kannattaa tehdä?

Jos tämäkin huomionhakua niin aika kovaa touhua on jo kyllä, eikä tervettä. Pohdin jopa muuttoa kauemmas, kun en välttämättä jaksa tällaista enää tippaakaan.

2. vierailija Vierailija

Miten määrittelet ystävyyden?
    Miksi "pidät" elämässäsi ihmistä, joka ilkeilee sinulle?
    Miten tämän ko. henkilön elämänvalinnat kuuluvat sinulle?

3. elämänmuutos Vierailija

Niinpä, samaa ihmettelen! Ovatko ihmiset niiin yksinäisiä, että kaveriksi kelpaa kuka tahansa, jopa ihminen, joka loukkaa ja aiheuttaa pahaa mieltä?
    Kyllä turhat ihmissuhteet karsiutuu, kun lapsi on tullut maailmaan.
    Keskity nyt odotukseen ja tulevaisuuteen, katkaise tämä hankala suhde pikkuhiljaa, ettei pääse sinun äitiyttäsi enäää pilaamaan. Anna hänen hoitaa itse omat sotkunsa!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri