Auttakaa nyt joku, tosta elisa viihteestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "help"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"help"

Vieras
kun tuo kaukosäädin ei toimi. Tai kyllä se valo siinä palaa mutta kanava ei vaihdu. Ohjekirjassa sanotaan että ota virtajohto hetkeksi irti mutta kun tossa on 4 johtoa niin mistä hitosta mä tiedän mikä niistä on se virtajohto :headwall: Joo, oon tyhmä, mut voisko joku ystävällinen nyt auttaa : /

siis missä on 4 johtoa? virtajohto on se sähköjohto joka menee seinään pistorasiaan.

Mutta siis Elisa Viihteen boksi on täysi pas*a ja kaukosäädin myös. Ihan ekana kannattaa vaihtaa siihen kaukosäätimeen kunnon patterit niide alkuperäisten tilalle jos ei ole jo vaihdettu.

[QUOTE="vieras";28017164]siis missä on 4 johtoa? virtajohto on se sähköjohto joka menee seinään pistorasiaan.

Mutta siis Elisa Viihteen boksi on täysi pas*a ja kaukosäädin myös. Ihan ekana kannattaa vaihtaa siihen kaukosäätimeen kunnon patterit niide alkuperäisten tilalle jos ei ole jo vaihdettu.[/QUOTE]

Ahaa, pitää kokeilla tuota..

[QUOTE="vieras";28017164]siis missä on 4 johtoa? virtajohto on se sähköjohto joka menee seinään pistorasiaan.

Mutta siis Elisa Viihteen boksi on täysi pas*a ja kaukosäädin myös. Ihan ekana kannattaa vaihtaa siihen kaukosäätimeen kunnon patterit niide alkuperäisten tilalle jos ei ole jo vaihdettu.[/QUOTE]

Vaihdoin

[QUOTE="help";28017143]kun tuo kaukosäädin ei toimi. Tai kyllä se valo siinä palaa mutta kanava ei vaihdu. Ohjekirjassa sanotaan että ota virtajohto hetkeksi irti mutta kun tossa on 4 johtoa niin mistä hitosta mä tiedän mikä niistä on se virtajohto :headwall: Joo, oon tyhmä, mut voisko joku ystävällinen nyt auttaa : /[/QUOTE]

oisko loppunut virta?

Yhteistyössä