Auttakaa nyt mua!! Sisustusasiaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Elikkäs meillä on huonekalut pähkinää ja tammea. Eli tummaa. Verhot meillä ruskeeta ja turkoosia. Maton aijon ostaa ruskean? Nyt se on lime. Tällä hetkellä meillä tumman harmaa kulmasohva. Nyt olis mahdollisuus vaihtaa se luonnonvalkoiseen kolmen sekä kahden istuttaviin sohviin. Olen ajatellu myös ostaa muutaman sohvatyynyn jossa ruskeeta ja turkoosia. Eli käykö nuo vaaleat hyvin? Paremmin kun harmaa? Vai tuleeko liikaa ruskeeta jos ostan ruskean kulmasohvan?

Eli siis helpommalla otanko nuo luonnonvalkoiset sohvat ennemmin kuin ostan ruskean?
:D

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä kyll taitaisin pitää sen harmaan, noista kolmesta vaihtoehdosta. Mutta mikäli kuitenkin vaihdat, niin ottaisin ruskean. Ihan käytännöllisyyden vuoksi.

Mut jos ei olis kyse nyt käytännöllisyydestä... Vaan pelkästeen värimaailmasta?

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
toi tumman harmaa kulmasohva ...mitäs sä sille teet?? :D

Se menis sitten mun kaverille ;)

harmi mua olis kiinnostanu
:laugh: :laugh: ja se sun alkuperänen kysymys nii vaalee käy hyvin

No muuten olis kaupat tehty kyllä :) Eli vaalea kävis... Nyt en tavallaan menetä rahallisesti mitään... saan tavallaan päittäin menee kaverille vanha ja kaverin naapurilta nää vaaleet... Kaveri maksaa naapurilleen :) Eli siis rahallisesti en häviä... jos vaikka tahdonkin jossain välissä ruskean...

Teillähän on vähän niinkuin meillä, paitsi ettei tuota turkoosia... limeä tosin harrastan sisustuksessa silloin tällöin. Meilläkin on tummanharmaat sohvat, tummat huonekalut ja nyt tällä hetkellä mustat ja valkoiset verhot vierekkäin, tummanharmaa matto ja valkeaa siellä täällä ripauksina, mm. tyynyissä (mustavalkoiset). Mutta vastaus sun kysymykseen: mä pitäisin sen tummanharmaan sohvan, kakkosvaihtoehtona olisi se luonnonvaalea. Ruskeaa voisi tulla liikaa, jos sohvakin olisi ruskea ja liikaa ruskeaa on tunkkaista mun mielestäni, vaikka siellä sitä turkoosia onkin. Tai sitten... jos päädyt ruskeaan sohvaan, niin laita valkoista turkoosin seuraksi piristämään väritystä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä kyll taitaisin pitää sen harmaan, noista kolmesta vaihtoehdosta. Mutta mikäli kuitenkin vaihdat, niin ottaisin ruskean. Ihan käytännöllisyyden vuoksi.

Mut jos ei olis kyse nyt käytännöllisyydestä... Vaan pelkästeen värimaailmasta?

No sitt ottaisin valkoisen, todennäköisesti.

Yhteistyössä