Auttakaa nyt :( mun maha on kuin olisin 8kk:lla raskaana... (enkä siis ole)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jossu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jossu"

Vieras
En siis ole raskaana enkä sen puoleen koskaan ollutkaan raskaana / synnyttänyt. Mutta mun vatsa on epäinhimillisen kokoinen ja näköinen.

Olen normaalipainon rajalla 169/75 eli en siis mitenkään hirvittävän ylipainoinen - kaikki ylimääräinen vain on tuossa edessä :(( Rinnat alkaa olla ällöttävän rajamailla, mutta tuo vatsa on ihan omaa luokkaansa... kun näkisitte.. :'(

MITÄ TEEN?? Miten sen saisi siedettävämmäksi?! Täytyykö mun laihduttaa 20kg että maha olis EDES normaali...? Vyötärön/navan ympärys paksuimmasta kohtaa on jotain 95cm tällä hetkellä...

Kokeileppa olla muutamia päiviä vhh-dieetillä. Jätä pois leipä, peruna, vehnäjauho, sokeri ainakin näin ensialkuun... syö salaattia, lihaa, juustoa, kasviksia... Juo paljon vettä.
Olen itse vähentänyt hiilareita, välillä syön pottuakin ja leipää kun leivon lapsille, mutta
kun kuulin dieetistä ja aloin ihan tosissaan karsimaan
hiilareita pois ruokavaliosta, niin lähti se turvonnut pömppö tuosta edestä!
Silkkaa turvotusta siis vain mun kohdalla!

Mä oon 164cm pitkä ja painan 59kg ja mulla on iiiiso pömppis! Ilman sitä painaisin varmaan 55kg, tuntuu että missään muualla ei ole ylimääräistä kuin mahassa. Ja se häiritsee, olen juuri laihduttanut 72kg:sta tähän 59:n ja olen tyyytyväinen muuten, mutta syksyllä alkaa sitten tehokiinteytys, löysä löllö pois kun ei se laihdutuksella pelkästää lähtenytkään :( Vaikka toki paljon pienenikin. Eli vatsan tehotreeni sullekin, muuta konstia tuskin on meille pömppömahoille...

Yhteistyössä