Auttakaa nyt... (parisuhde ja seksi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Rakastan miestäni. Mielettömän paljon ja maailman paras mies mulle onkin.

Mutta... Seksi ei vaan suju :( Ei sit niinku ollenkaan. Miehelle riittää se tavallinen sisään/ulos-meininki ja kiitos... Minä haluaisin enemmän, mutta en pysty toista siinä muuttamaan, että hän haluaisi "erilaisia" asioita seksissä. Sit tän takia seksiä on todella harvoin. Kun ei mua vaan nappaa "tavisseksi". Ahdistaa ajatus, että eläisin loppuelämän paskan seksin kanssa, mutta en halua jättää miestäni seksin takia, kun kaikessa muussa on kuitenkin loistomies. Ja pettämään en rupea mistään hinnasta...

Siis voisiko toisen jotenkin muuttaa seksimieltymyksiltään? Voisinko mä saada sen jollain tavalla innostumaan uusista asioista vai onko tässä vaan elettävä loppuelämä näin?

JOs se on muuten ihana ja täyrelline, niin luulis sitä kiinnostavan myös naisensa tuntemukset siellä vällyjen välissä. Ootteko puhunu asiasta, ookko kertonu mikä susta tuntuu hyvältä? "ai, kun musta on ihanaa kun sä..." Mieltymyksiin on vaikeampi vaikuttaa mutta tottumuksiin kyllä voi. Kunha ei vaadi mitään liian radikaalia kerralla, pikkuhiljaa...

Yhteistyössä