Auttakaa nyt tulkitsemaan tuota miestä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sanon heti alkuun, että kyseessä on toinen mies/yhteinen kaveri, että ne jotka aikovat tuomita ja haukkua voivat poistua saman tien. Mitään fyysistä ei ole tapahtunut eikä tapahdu! Itse asiaan...

Tässä on nyt molemminpuolista ihastusta ilmassa, toinen mies on sanonut, että pitää minusta ja haluaa minut, ei kuulemma saa silmiään irti minusta ja haluaisi niin kovasti koskettaa. Ei voi kuitenkaan tehdä miehelleni niin rumaa temppua ja miettii sitäkin, mitä meidän ystävät ja sukulaiset sanoisivat, jos jättäisin mieheni hänen vuokseen. Sovimme siis olevamme vain kavereita (toistaiseksi ainakin, nykyinen suhde loppusuoralla). Ihmetyttää nyt siis se, ettei miehestä ole kuulunut enää mitään. Aiemmin kävi meillä kylässä ainakin kerran viikossa, mikäs nyt sitten tuli? Eikö kestä nähdä mua vai eikö halua olla kaverikaan vaikka niin sanoi? Kysyin tekstarilla häneltä etteikö voida olla kavereita niin vastasi vain "Miksei voitais?". En ymmärrä miehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ehkä tekee pahaa olla seurassasi kun on niin ihastunut siksi välttelee.

Tuota minäkin arvelen. On vältellyt myös vastaamista "tärkeisiin" kysymyksiin, vaikka olen kehottanut sanomaan suoraan jos ei halua enää olla tekemisissä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tuota minäkin arvelen. On vältellyt myös vastaamista "tärkeisiin" kysymyksiin, vaikka olen kehottanut sanomaan suoraan jos ei halua enää olla tekemisissä.

Aivan, ehkä olisi parempi antaa pölyn laskeutua ja sitten kokeilla ystävyyttä/kaveruutta kun tunteet ei niin pinnassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Aivan, ehkä olisi parempi antaa pölyn laskeutua ja sitten kokeilla ystävyyttä/kaveruutta kun tunteet ei niin pinnassa.

Niin kai. On vaan niin ikävä jo. :ashamed:

Huvittavinta tässä on se, että olimme täsmälleen samanlaisessa tilanteessa 3 vuotta sitten. Yhteys katkesi täysin kunnes otimme yhteyttä nyt syksyllä. Ei ne prkl tunteet minnekkään ole hävinneet, tuskin häviävät koskaan. Ei me kai voida sitten olla missään tekemisissä. :(

Yhteistyössä