Auttakaa nyt tyhmää et miten saan lumiasta tallennettua valokuvat tietokoneelle!! HELP!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "palikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"palikka"

Vieras
Eli mulla lumia 900. Nyt oon kytkeny sen tolla piuhalla koneeseen. Mulla on se joku zune-hässäkkä siinä auki. Tai siis nyt siin on jo joku x-box live sivu...se mustapohjanen sivu jo hävis johonkin... Siis help. Mä oon ihan avuton näitten kans... Mistään en löydä mitään tallenna koneelle -nappulaa....

En oo jaksanu kikkailla noiden kanssa ja ottaa selvää... oon lähettänyt kuvat puhelimesta omaan sähköpostiini ja sitä kautta koneelle. Helppoa ainakin silloin, kun kuvia ei ole kymmeniä kerralla=D

Mulla on kuvia joku melkein 600.... miten toi kännykän kortilta suoraan onnistuu? mihin sä sen kortin tunget? Mulla ei koneessa tietääkseni ole mitään noin pienen kortin lukijaa...

Jotenkin sain sählättyä johonkin wp-tiedostoon mistä sain hiirellä vedettyä koneelle...yhtään en tiedä miten siihen tiedostoon päädyin. Mut pääasia on et koneella ovat nyt. Ei muuta kun ifolor-kirjan kimppuun :)

Hei, nythän mä tajusin! Nehän meni suoraan koneelle kun känny kiinni koneessa. Eli kun valitsin ''tietokone'' - ''kuvat'' niin siellähän oli miun nokialumia900 kansio...siistii.

Ja saa nauraa....tekniikka ei vaan oo mun juttu!!

Yhteistyössä