AUTTAKAA OLENKO TODELLA PIMEÄ TAI SAIRAS!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oon kokennut aina olevan todella outo ihminen. Kerron elämästäni kaunistekematta tosiasioita. Kuitenkin niin, ettei minua tunnisteta.

Iso -osa on kumminkin sellaisia joista en ole edes kenellekkään kertonut ikinä.

Aloitetaan oon 17v poika jolla on todettu lievä asperger.

Aloitan varhaislapsuudestani.
Olin outo jo silloin. Pelkäsin vieraita toisia lapsia enkä leikkinyt useinkaan heidän kanssa vaan seisoin aikuisten vieressä.
Minulla on ollut pienestä pitäen ollut erikoisia voimakkaita kiinostuksen kohteita. Minua esim kiinosti 5-6 vuotiaana hirveästi kaktukset. Nuo ovat siis sellaisia outoja joita muut eivät ymmärrä. Ne usein vaihtuivat jossain kohtaa nyt on tässä iässä alkaneet pysyä vakiona pidempää. Nyt minua kiinostaa tällähetkellä miesten itkeminen.

Sitten vähän arempi aihe muistan jo pienenä 4-5 vuotiaani masturboinneeni enkä silloin kyllä ymmärtänyt mitä se oli mutta nautin siitä. Minua jostain syystä kiihotti väsyneen näköiset ihmiset.

Onko normaalia, että tuossa iässä on ollut tuollaisia???

Sitten leikimme siskoni kanssa outoja roolileikkejä tosi pitkään. Nämä aamat säilyivät todella pitkään. EI MITÄÄM ASIATONTA EI SIIS LIITY SEKSUAALISUUTEN.
Vaan ne olivat sellaisia esim yhdessä leikissä 2 tyyppiä asui samassa asunnossa ja tekivät vähän kaikenlaista. Meillä oli usein todella hauskaa. Muistan, että nuo alkoivat 6-7 vuotiaana ja loppuivat 7-luokalla. Onko normaalia, että jatkuivat noin pitkään?? Tietenkin vanhetessa huumori ja muu muuttuivat.

En koskaan myöskään hirveästi välittänyt ikäisteni seurasta ja viihdyin paljon kotona.

Nyt ei ole enää mitään leikkejä tietenkään ja tahtoisin seuraa ikäisistäni, mutta en enää löydä.

Sitten vähän nykyaikaiseen seksuaalisuuten, joka askarruttaa minua.

Minua kiihottaa tupakka jostain syystä tai se on fetissini. Jostain syystä minua kiihottaa hirveästi ajatus siitä, että joku 8-13 vuotias tupakoi. Jostain syystä tuo pahuus tms. Muuten ole kiinostunut ihan ikäisistäni. Ihastun ikäisiini enkä muuten mitenkään kiinostunut nuoremmista. Paitsi pidän tuota tupakka fantasiaa kiihottavana ja joskus hieman nuoremman tytön piirteitä.

En kuitekkaan koe olevani mikään pedofiili. Olen tälläkin hetkellä kiinostunut ikäisestäni.

Onko normaalia joskus vähän ajattelen tuollaisia?? Olenko sairas? En kuitekkaan halua vahingoittaa ketään ja pääsääntöisesti kiinostunut ikäisistäni.

Olen muutenkin kaikin tavoin erillainen kuin ikäiseni.
Sitten tässä parioutoa juttua:

Minusta ulostaminen tuntuu hyvältä ja rentouttavalta ja nautin siitä sekä.

Sekä virtsan pidättely ja se kun hätä hellittää välillä.

Olenko outo?? Näistö ei kukaan tiedä enkä koe näiden takia ansaitsevani ketään vierelleni. Olen päällepäin ihan normaali.
Kiitos jos jaksoit lukea tänne asti! Asia vaivaa minua. Oonko outo?

Jos et ole se tyyppi joka säännöllisesti kertoo täällä palstalla lastenhakkausfetisseistään niin tuskin sinua voi luokitella todella sairaaksi.

Enemmänkin olet ihan normaali ahdistunut teini, jolla ei tosielämässä ole mitään varsinaista ongelmaa tai hätää.

Tuo leikkiseuran välttely ja erikoiset kiinnostuksen kohteet (nuo kaktukset) liittyvät tuohon aspergeriin. Seksuaalisuutesi on edelleen kehitysvaiheessa ja toisinaan ihmisillä on vähän kummallisiakin fantasioita. Niin kauan kuin niistä ei ole muille haittaa eikä vahinkoa, voit olla huoleti.

Yhteistyössä