Auttakaa talvitakkiasiassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos jo etukäteen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos jo etukäteen

Vieras
Auttakaa mua löytämään talvitakki. Ei mikään ulkoilutakki vaan sellanen "tyylikkäämpi" kaupunki/kyläilytakki. Ehkä musta, mutat myös muu tummaväri käy. Sellainen joka ei olis mikään teltta mutta jota vois käyttää kuitenkin myös keskiraskaudessa. Nyt rv 11 menossa, ja kevättalvesta se on tietysti jotain muuta. Olen lyhyt ja hoikka, koko 34-36 käytössä normaalisti. mut raskaudessa painoa tuppaa kertymään. Olen pihi, en raaski ostaa kahta talvitakkia :) Mahdotonko tehtävä?

[QUOTE="niin";25113656]H&M:llä on mama mallistossa villakangastakki, se sopii siistimpään menoon. Ja saa myytyä hyvällä hinnalla eteenpäin.[/QUOTE]

Mut onkse teltta nyt kun mahaa ei ole vielä?

[QUOTE="aapee";25113738]Mut onkse teltta nyt kun mahaa ei ole vielä?[/QUOTE]

En tiedä onko tänä vuonna sama malli, mutta itelläni oli H&M maman villakangastakki ja siinä oli vyö - olisi voinut kätýttää vaikka ilman mahaakin, mutta toisaalta olisi mahtunut kaksosmahakin.

Okei pitää käyd tsekkaamassa toi h&m sitten., Mut mielelääni otan lisää vinkkejä vastaan jos joku vielä keksii.. meil on nyt niin hässäkkä päällä etten ehdi/jaksa kiertää kaikkia kauppoja. Tampereen seudulla asutaan ja netistäkin tilaan mielellään.

Yhteistyössä