Auttakaa tyhmää! mitä tarkottaa mt valokuvissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jelppii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jelppii

Vieras
kun siis mulla on noi kuvat koneelle aja valokuvat on kt mut sähköpostissa on teksti et 10mt niin mun valokuvat ei mene liitteiksi vaikka kuinka yritän! mitä pitäs siis tehdä? miten kuvia pienennetään ja mitä eroa on kt:llä ja mt:llä?

Alkuperäinen kirjoittaja Päärynäinen;26231848:
Kuvat pienennetään kuvankäsittelyohjelmalla (esim. Photoshop, Gimp) ja mt on isompi kuin kt.

mistä sellasen saa,netistä ladataan? mä en osaa kyllä kuvia pienennetyy.pitäs saada lähetettyy kuvia mutta ei onnistu kun enimmäismäärä on 10mt.

Okei,täytyy tutkailla:) mä olen ihan käsi tälläsis jutuissa. ja pakko ne olis saada pienemmäksi.Mietin vaan et onko toi 10mt sit joku kovinkin pieni määrä kun ei kuvat mee liitteeks.

no meidän kameran digikuvat on tyypillisesti sellaisen 1-2megaa kooltaan, joten kyllä sun tuohon määrään pitäis ainakin muutama kuva saada. kuvan koon näät ainakin klikkaamalla hiiren oikealla näppäimellä sen kuvan päälle ja sieltä ominaisuudet

[QUOTE="vieras";26232012]no meidän kameran digikuvat on tyypillisesti sellaisen 1-2megaa kooltaan, joten kyllä sun tuohon määrään pitäis ainakin muutama kuva saada. kuvan koon näät ainakin klikkaamalla hiiren oikealla näppäimellä sen kuvan päälle ja sieltä ominaisuudet[/QUOTE]

Mun pokkarilla otetut kuvat on sellaista viittä-kuutta megaa, eli toi 1-2 ei kyllä ole mikään "vakio".

[QUOTE="rrr";26232051]Mun pokkarilla otetut kuvat on sellaista viittä-kuutta megaa, eli toi 1-2 ei kyllä ole mikään "vakio".[/QUOTE]

Ja järkkärillä otetut kuvat voi olla vielä enemmän...

Yhteistyössä