Auttakaa tyhmää (nimenvaihdos-asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmääkintyhmempi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmääkintyhmempi

Vieras
Mulla vaihtuu sukunimi viikonloppuna.

Nyt vasta tajusin, että mun pitää varmaankin käydä pankista tilaamassa uusi Electron-kortti??
Entä ajokortti? Miten tuo homma käytännössä toimii??

Täällä on varmasti ihmisiä jotka ovat vaihtaneet sukunimeä ;)

Kiitos avusta jo etukäteen.

joo kun haet virkatodistuksen ni sillä pääset heti tilaamaan uuden ajokortin ja passin, tai sitten odotat muutaman viikon että se muuttuu sinne tietokantoihin, electronit ym täytyy myös tilata uusiks, mutta ei noillam illää ole mikään hengenhätä (: mulla vaihtu sukunimi kesäkuussa ja vanha passi on edelleen..ajokortin ja pankkikortin tilasin uudet, ja kelakortti tulee automaattisesti jonkun ajan kuluttuu (:

Juu, tilaat vain uuden kortin, sekä electronin että ajokortin. :)
Vaikka pankin sivuille tulee näkymään sun uus sukunimi,
ehkä viikon kuluessa, niin kortti täytyy silti tilata itse..
Ei mitään kummallista. Kaikki etukortitkin ym. tilaat vain uudella nimellä.
Vanhaa maksukorttiahan joudut kuitenkin käyttämään siihen saakka, et uus kortti tulee,
itse sanoin aina vain, että oon vasta menny naimisiin, että siksi erinimi kortissa... Kun kirjotin erilaisen allekirjotuksen heti... ;) Olihan tuo sukunimi kerta uus, nii siks :) halusin heti harjotella! :)

Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
mulla vaihtunut jo nimi ja ajokortti hukassa. kun menen uusimaan korttia niin miten toimin kun edellinen hukassa ? :OO

sun täytyy ensin tehä katoamisilmoitus, ja sitten tilata uusi. mulla oli ihan sama tilanne :D mielellään passi mukaa ni on jotku henkkarit (:

Yhteistyössä