Auttakaa tyhmää...seurustelusuhteen alku ja miehen käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epävarmaidiootti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epävarmaidiootti

Vieras
olen jo 39-vuotias, mutta todella idiootti ja tavallaan kokematonkin, epävarma näissä asioissa. Kouluaikanani olin rankasti kiusattu ja haukuttu ulkonäköni vuoksi ja tuolta jo itsetuntoni poljettiin maan rakoon.

Täysi-ikäisenä alkoi elämäni eka seurustelusuhde mieheen, jonka kanssa olin yksissä 18 vuotta. Tuo mies taas hallitsi ja manipuloi minua sillä, että ei antanut läheisyyttä, ei kehunut vaan halusi pitää epävarmuudessa. Erosimme 1,5v sitten vihdoin.

Eron jälkeen olen vuodenvaihteen molemmin puolin tutustunut kolmeen mieheen. Kaikki nuo suutelivat ekoilla treffeillä ja puhuivat seksimieltymyksistään tai pyysivät seksiä tokalla tai kolmannella treffeillä. Se ahdisti, ja suhteet päättyivät nopeasti minun puoleltani.

Nyt olen tavannut tosi kivan oloisen miehen. Molemmat harrastamme paljon urheilua ja olemme tavanneet kolme kertaa lenkkeillen ja jutellen. Tuo mies ei ole yrittänyt vielä lähestyä millään tapaa fyysisesti ja se taas nyt paradoksaalisesti tekee mieleni epävarmaksi. Hän tosin viime tapaamisen jälkeen laittoi viestiä, jossa suunnitteli yhteistä viikonlopun kestävää patikointireissua, eli hän haluaa kuitenkin tavata minua.

Maailman typerin kysymys täällä, mutta mitä luulette, voisiko tuo mies olla kuitenkin kiinnostunut minusta? Minua ärsyttää ja itkettää tämä oma epävarmuus itsestäni ja maanrakoon poljettu itseluottamus. Lähtökohtani on aina, että olen niin ruma, ettei kukaan voi olla aidosti kiinnostunut eikä haluta viettää kanssani aikaa.

jatkan vielä selventääkseni: se, mikä minua askarruttaa on, että tuo mies on todella komea ja lihaksikkaat hyvökroppainen. En ymmärrä, miksi juuri hän olisi kiinnostunut minusta. Siksi ehkä ajatukseni on, että hän hakee vain kaveria minusta tai tapaa säälistä.

Sulla tosiaan on ongelma itsetunnon kanssa. Siihen saattaa kaatua orastava ihmissuhde. Sun pitäis vaan uskoa itseesi enemmän. Älä keskity treffeillä itseesi, vaan osoita kiinnostusta toista kohtaan. Kun sulla tulee negatiivisia fiiliksiä itsestäsi,,niin muistuta itseäsi että se on vain tunne, se ei ole todellista.

On mies varmasti kiinnostunut, jos/kun itse tapaamisia ehdottaa. :) Ja nyt jo yhteistä viikonloppua! Sen aikana todennäköisesti tapahtuu sitä fyysistäkin lähentymistä, joten mieti etukäteen miten siihen suhtaudut ja mitkä rajasi ovat. Ettet sitten tilanteen tullessa eteen panikoi, vaan osaat joko heittäytyä mukaan tai rauhallisesti kertoa mitä itse ajattelee sopivasta etenemisestä. Tietysti on pieni mahdollisuus, että mies on kiinnostunut sinusta kaverina, mutta aika epätodennäköistä jos mies tietää että olet sinkku ja on itse hetero.

Ja sinähän sovit miehelle tosi hyvin, kun molemmat olette liikunnallisia. Monet on tuossa iässä jo aika plösähtäneitä, sinulla on siis suuri etulyöntiasema kun pidät kunnostaa ja kropastasi huolta.

Yhteistyössä