Auttakaa Vr: junamatka lapsen kanssa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tumpelotompelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tumpelotompelo

Vieras
Lapsen melkein 4-veen kanssa lähdössä pohjoisesta junalla etelään..

Jotenki hämää tuo vr sivuilla oleva 6-16 vuotiaiden juniori lippu homma..

Voinko ostaa 4 vuotiaalleni juniori lipun? jotta hänen ei tarvitsi istua 10-12 tuntia minun tai isänsä sylissä.

meitä olisi lähdössä minä,mies ja lapsi.. Eli tuleeko perhelippu halvemmaksi ja paljonko perhelippu maksaa koska sitä ei löytynyt tuolta vr: sivuilta?! :O tai minä en ainakaan löytänyt..

kiitos jos joku voi auttaa :D

terveisin: tumpelo.

Aha.. muttakun minä olen opiskelija eli siis ostan perhelipun ja yhden opiskelija lipunko?! miksei tuota perhelippua voi valita sieltä vr sivuilta valikosta missä on mm.opiskelija,aikuinen,eläkeläinen jne?! :O
JA saako se lapsi oman istumapaikan sillä perhelipulla?

Noharvoin se juna on niin täynnä että tarvii sylissä istua vaikkei sitä omaa paikkaa ois nimetty. Ja jos on täynnä niin on sitten enempi leikkipaikalla tai ravintolavaunussa. Nyt en tuon lippu-uudistuksen jälkeen tiedä, mutta ennen sai tosiaa täyden hinnan maksava aikuinen samaan hintaan ne lapsen paikkatiedot(=perhelippu)

alle 6-vuotias matkustaa aina maksuttai, 6-16-vuotias aikuisen seurassa maksutta, ilman aikuista juniorilipulla = 50% alennus. Mikä tuossa on vaikeaa? Aikuinen maksaa sen mitä aikuisen lippu maksaa, ei sille mitään yhtä hintaa ole tietenkään!

alle 6-vuotias matkustaa aina maksuttai, 6-16-vuotias aikuisen seurassa maksutta, ilman aikuista juniorilipulla = 50% alennus. Mikä tuossa on vaikeaa? Aikuinen maksaa sen mitä aikuisen lippu maksaa, ei sille mitään yhtä hintaa ole tietenkään!

No voe voe sullekki vaan sinne!!

Vaikeaa on se,että HALUAN sille lapselle oman istumapaikan. Piste. Ja että minkälainen lippu sitten pitää hommata. tuo MAKSUTTA 6-16 vuotias, niin matkustyaa ILMAN PAIKKAA!!!
Niin mikä siinä on vaikeaa saaha vastaus kysymykseen?

Ostat miehesi lipun oheen sen perhelipun, jos hänkin on opiskelija niin sitten pitää ostaa lapselle maksullinen lippu. Me ostetaan aina leikkivaunuun paikat, ja siellä viihtyy lapsi kyllä hyvin, jos vielä sattuu tulemaan kavereita. Perhelippu pitää valita erikseen sieltä, on pikkasen piilotettuna.

[QUOTE="Vieras";26552868]No kuule kun täyden hinnan mksavan aikuisen kanssa matkustaa yks alle 16 vuotias ilmatteeks, näin se vaan menee.[/QUOTE]

Niinhän mä just kirjoitinkin...

[QUOTE="Vieras";26552854]Opiskelijahintaisena et sitä perhelippua saa, jos olette molemmat opiskelijoita niin ei kannata maksaa sitä lapsen lippua..[/QUOTE]

ei jumalauta..eikö tuolla LUE SELEVÄSTI ETTÄ MINÄ OLEN OPISKELIJA, ELI 1 OPISKELIJA JA 1 AIKUINEN JA YKSI LAPSI? :D

[QUOTE="vieras";26552889]Ostat miehesi lipun oheen sen perhelipun, jos hänkin on opiskelija niin sitten pitää ostaa lapselle maksullinen lippu. Me ostetaan aina leikkivaunuun paikat, ja siellä viihtyy lapsi kyllä hyvin, jos vielä sattuu tulemaan kavereita. Perhelippu pitää valita erikseen sieltä, on pikkasen piilotettuna.[/QUOTE]

tässä asiallinen vastaus..jotain tämmöstä mietinkin mutten ollut varma. Kiitos tiedosta :)

Ostat itsellesi opiskelijalipun, lapselle ja miehelle perhelipun (joka maksaa normaalin aikuisen lipun verran ja kummallekin tulee oma paikka). VR:n etusivulla kun haet matkaa, laitat matkustajiksi aikuisen ja painat +-merkistä tulee uusi rivi, josta valitset juniorin. Paina HAE, seuraavalla sivulla näkyy Perus Eko-luokka ja alla himmeällä Perhe, valitset sen hinnan ja painat jatka. Oikeassa reunassa näkyy 1 Aikuinen perhelippu + hinta ja 1 Juniori hintana 0,00

Yhteistyössä