Auttakaahan mua suunnittelussa... (sormuksesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuumailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuumailija

Vieras
Niin, asia on siis näin. Olemme olleet 15 vuotta kihloissa ja naimisissakin jo kymmenisen vuotta. Nyt miehen sormus on tullut tiensä päähän, eli katkennut :( . Meitä harmittaa, kun olemme molemmat tykänneet pitää sormuksia, mun sormukset on kyllä kunnossa. Olen nyt tässä itsekseni miettinyt, että mikähän olisi hyvä tapa hankkia miehelle uusi sormus, tai siis onko siihen jotain "kaavaa". Eli jos alkuperäinen hajoaa, niin hankitaanko uusi? Ja hankinko sen minä vai mies? Entäpä kaiverrukset?

Meillä nyt 10-v. hääpäivä lähestyy, joten mietin, jos hankkisimme sen kunniaksi molemmille uudet sormukset, mulle vaikka oikeaan nimettömään. Vai olisko se liian jenkkityylistä siirappia? Auttakaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Yltiöromanttista olisi käyttää miehesi sormusta uuden materiaalina eli sulattaa se. Se olisi myös hyvin kallista.

Tuo olisi kyllä ihanaa, mut ennen katkeamista miehen sormus kului ihan parin millin ohuiseksi, eli se käytännössä pidettiin loppuun asti. Eli siitä ei taida paljon materiaalia tulla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Yltiöromanttista olisi käyttää miehesi sormusta uuden materiaalina eli sulattaa se. Se olisi myös hyvin kallista.

Tuo olisi kyllä ihanaa, mut ennen katkeamista miehen sormus kului ihan parin millin ohuiseksi, eli se käytännössä pidettiin loppuun asti. Eli siitä ei taida paljon materiaalia tulla ;)

mites tuo on mahdollista? :o

[/quote]

mites tuo on mahdollista? :o [/quote]

No en tiedä, kait se on tuo miehen työkin joka kuluttaa, kokoajan tekee käsillään jotain... mun sormus ei kyllä ole paljoakaan kulunut

Niin, mutta vanhaa sormusta olisi uudessa edes vähän. Yltiöromanttista, kuten sanoin.

Niin ,tuo pitää kyllä panna harkintaan, ja ottaa selvää, paljonko uuden teettäminen maksaisi. Olisihan se vähän yltiöromanttista, mutta pitäähän sitä näiden vuosien jälkeen vielä romantikkaakin löytyä ;)

Yhteistyössä