Auttakaahan mua!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alexandra.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Alexandra.

Vieras
Tää on nyt aika turhamainen juttu, mutta tarvitsisin silti teidän apua ihanat palstalaiset. :) tahtoisin tehdä tuonne metropoli.net paljasta, mutta älä paljastu - hakemuksen, koska koen, että mulla olisi meheviä juttuja mitä paljastaa... ;)

Ongelmana on vain se, että en löydä sieltä MISTÄÄN sitä kohtaa, missä muut ovat noita hakemuksia täyttäneet ja sitten lähettäneet... jossainhan se on pakko tuolla olla, kerta viime kuussakin on julkaistu noita paljastuksia!

Eli jos viitsisit kanssa itse katsoa löydätkö tuolta sivuilta sitä hakemus kohtaa, missä se täytetään ja sitten lähetetään, niin olisin todella kiitollinen... :) <3

Lupaan paljastaa sillon sinulle, täällä sen hakemuksen, kun se julkaistaan. ;) on mm. tulossa meheviä juttuja julkisuuden henkilöistä. :) esim. Tukiaisista.

Paljastuksia Archives | Sivu 3/4 | Metropoli.net

Alkuperäinen kirjoittaja ööööö...;30165603:
Ei noissa jutuissa näytä olevan mitään julkkisjuoruja joten mitä vittua?

Mutta kun siellä on niitä kysymyksiä, niin yhdissä kysymyksissä mulla on myös sanottavaa Tukiaisista, mikä liittyy itseeni.. :) kun olen viettänyt heidän kanssa aikaa ja tehnyt vähän sitä sun tätä.. :)

Mutta etkö löydä sinäkään sieltä sitä lähetä hakemus kohtaa? :o

Alkuperäinen kirjoittaja ööööö....;30165637:
En kyllä löydä. Outo juttu. :D

Niinpä. Minnekkähän noi lähettää sitten noita hakemuksia ja mistä saavat nuo kysymykset.. kun kuitenkin viime kuussakin on julkaistu tuommoinen hakemus. Onpa tehty tämä juttu nyt vaikeaksi!

Nyt kun vähän googletin, niin vaikuttais siltä että ne kysymykset lukee aina metropoli lehdessä. Että josko lehtikiskalta löytys metropoli lehti ja sieltä löytyis lisää tietoa. Ehkä ne sitte postitse lähetetään ne paljastukset.

Alkuperäinen kirjoittaja ööööö.....;30165677:
Nyt kun vähän googletin, niin vaikuttais siltä että ne kysymykset lukee aina metropoli lehdessä. Että josko lehtikiskalta löytys metropoli lehti ja sieltä löytyis lisää tietoa. Ehkä ne sitte postitse lähetetään ne paljastukset.

Okei. Kiitos vinkistä!

Yhteistyössä