Auttakaapas juhlamekon valinnassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Elikkä molemmat mekot on mulla olemassa. Musta ollut kerran rippijuhlissa, violetti kerran häissä. Tulevissa häissä ei ole yhtään samoja vieraita kuin näissä edellisissä juhlissa eli sikäli ei väliä.

Kuvassa musta mekko on päälläni eli siitä näkee minkä kokoinen olen. Musta mekko on olkaimeton, kuvassa mulla päällä on musta hihatin/bolero mekon kanssa.

Toinen mekko on vastaavasta punaisesta ja toivon ettei se punainen väri hämää teitä. Oma mekkoni on kaunis violetti.

Elikkä tässä tämä musta mekko (veromoda)

Aijaa.com - 8618202.jpg

Toi violetti mekko on siis myös olkaimeton eli toi koruhässäkkä ei liity siihen. Olen ompelijalla kavennuttanut oman mekkoni ja on istuvampi mitä esim kuvan naisella tuo mekko.

Musta mekko on numeroa lliian pieni, on niin paljon vaakavekkejä.

Kuvassa punainen näyttää vähän huonolaatuiselta, mutta itse tiedät mikä on tilanne. Rypistyykö helposti?

Ennen kaikkea, hanki HYVÄT liivit mekon alle.

Värillinen olis häihin parempi kuin musta.

[QUOTE="Halinalle";24553677]Jos menet mustassa mekossa häihin, etiketin mukaan se on mielenilmaus avioliittoa vastaan. Eli violetti.[/QUOTE]

Tuo musta mekko ei ole niin "musta", etteikö sitä voi käyttää häissä. Ongelma vain on siinä, että se on liian pieni. Valitsisin ihan koon takia violetin.

Joo. Toi musta on liian pieni. Muuten ihan kaunis mekko, mutta sais olla numeroa isompi. Toisesta mä en tykännyt yhtään. Oli jotenkin halvan näköinen. Mä laittaisin siis tuon mustan, vaikka se pieni onkin.

[QUOTE="Halinalle";24553677]Jos menet mustassa mekossa häihin, etiketin mukaan se on mielenilmaus avioliittoa vastaan. Eli violetti.[/QUOTE]

pukeutumisetiketti sallii nykyään tumman mekon häissä. ei ole mielenosoitusta. ajat muuttuvat.

Yhteistyössä