Auttakaas esikoisen äitiä lapsen talvipukeutuisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help

Vieras
Meillä siis esikoinen nyt 1 vuotias. Syksyksi on 80cm lassien suprafill ja 86cm motions-välikausihaalari. Mitenkäs talvella? Nyt olisi jemmassa kauppareissuja varten tikkitakki (joka on melko ohut), kaksi ohutta kypärämyssyä, yhdet toppahanskat, kaksi kaksinkertaista fleeceä olevaa hattua, kuomat, villasukkia ja kaulahuivi. Mitä muuta tarvitsen? Haalarin, mutta yhden vai kaksi? Mitä kokoa? Lapsi nyt 81cm. Paksumman kauppatakin? Toiset talvikengät?

Lie tuota vähemmälläkin pärjäis. Mulla täyttää kohta 1v ja kaapista löytyy teddyhaalari, villahaalari, toppahaalari ja töppösiä, sekä yhdet kengät. Eiköhän yksi haalari ja takki riitä. Ei niitä tarvi varastoida koko suomen kansalle!

[QUOTE="hhh";24691381]Lie tuota vähemmälläkin pärjäis. Mulla täyttää kohta 1v ja kaapista löytyy teddyhaalari, villahaalari, toppahaalari ja töppösiä, sekä yhdet kengät. Eiköhän yksi haalari ja takki riitä. Ei niitä tarvi varastoida koko suomen kansalle![/QUOTE]

Me ulkoillaan joka päivä (minulla myös hoitolapsi) niin jos ollaan oltu ulkona ja sitten lähdettäisiin vaikka kauppaan ja haalari likainen ja takki liian ohut, niin mitä päälle? Vähän olen kahden vaiheilla, että ostaisinko varahaalarin vai en.

Toinen haalari on kätevä, jos hoidossa kodin ulkopuolella niin suositeltava. Kotona pärjäätte varmaan yhdellä haalarilla ja kauppatakilla. Kahdet rukkaset kannattaa olla. Ja kuomien lisäksi jotkut vettäpitävät kengät, vaikka sit talvikumpparit.

[QUOTE="a p";24691446]Me ulkoillaan joka päivä (minulla myös hoitolapsi) niin jos ollaan oltu ulkona ja sitten lähdettäisiin vaikka kauppaan ja haalari likainen ja takki liian ohut, niin mitä päälle? Vähän olen kahden vaiheilla, että ostaisinko varahaalarin vai en.[/QUOTE]

Kyllä mä ostaisin varahaalarin. Varahaalarinhan ei tarvii olla kallis, ite ostan yleensä jonkun halpiksen taikka kirpparilta. Että on sitte jotain mitä pukea jos tulee sellainen tilanne että se ykköshaalari on likainen tms.

Yhteistyössä