Auttakaas kumpi parempi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on lapset montessori leikkukoulussa ja on vain positiivistä sanomista..

lue tulta tiivistelmä Maria Montessorista:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Montessoripedagogiikka

Siis olen perehtynyt,mutta kummastakin löytyy paljon hyviä niin ajattelin,että jos jotkut täältä osaisi kertoa omia kekemuksia/mielipiteitä.

Esim. Onko omia lapsia kyseisissä kouluissa ja mityen on oppiminen onnistunut.jne..

Alkuperäinen kirjoittaja Muija:
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Alkuperäinen kirjoittaja Muija:
Tavallinen koulu. Noi on vähän "hihhuliaatteita" kumpainenkin.

Perusteletko mielipiteesi? ;)

Joskus toiste, mulla on aiheeseen vähän liikaa sanottavaa ja siihen nähden liian vähän aikaa juuri nyt :/

Muista sitten kanssa :whistle:
Olisi oikeasti mielenkiintoista tietää mitkä ovat perusteet.
Steineristä en osaa sanoa,mutta montessorista on lapsenkautta kokemusta n.3v..
Ja jos saisi aikaiseksi hyvän keskustelun aiheesta :D

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Siis olen perehtynyt,mutta kummastakin löytyy paljon hyviä niin ajattelin,että jos jotkut täältä osaisi kertoa omia kekemuksia/mielipiteitä.

Esim. Onko omia lapsia kyseisissä kouluissa ja mityen on oppiminen onnistunut.jne..

Meilla on kokemuksia molemmista. Steiner- koulu sopii paremmin meidan perheelle. Opetus on kokonaisvaltaista ja jaksottaista, ei turhaa nippelitietoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Chayenne:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:

Meilla on kokemuksia molemmista. Steiner- koulu sopii paremmin meidan perheelle. Opetus on kokonaisvaltaista ja jaksottaista, ei turhaa nippelitietoa.

Siis itsellä ei ole kokemusta tosta steinerista/tietoa..
Mutta haluisin tietää,kun sulla on kummastakin kokemusta niin miksi
ette valinnut montessoria?
Ja kuinka paljon ne eroavat toisistaan.

Yhteistyössä