Auttakaas, mä meen ekaa kertaa Ikeaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maalainen

Vieras
Kannattaako sinne ottaa rattaat mukaan vai onko siellä sellasia ostoskärryjä, joissa on se vauvan kaukalo? Vauva on 8 kk.

Ja jos muita vinkkejä Ikeaan menosta, niin antakaa. Mä en yhtään tiedä miten se homma toimii..

On siellä sellaisia vaunuja, johon saa vauvan.
Parhaiten selviät, kun seuraat niitä nuolia lattiassa :) Aika sokkeloita ne on. Mutta on paljon kateltavaa, joten aika kyllä menee nopeasti. Muuten otat tavarat mukaan kärryyn, mutta huonekaluista pitää ottaa ylös varastopaikka. Varasto on sitten ihan lopuksi ennen kassoja. Sieltä haetaan itse hyllystä isot paketit ym.
Ja ravintolassa halpaa ja hyvää ruokaa!

No alkuun nyt sen verran, että myymälässä on tavarat esillä, ja siellä voi kattella tuotteita ja itsenoutovaraston varastopaikan numero on ilmoitettu joka tuotteen kohdalla. Jos/Kun haluaa siis ostaa (ja vaikka on ennakkoon katalogista/netistä katsonut varastopaikan) voi painella suoraan varastoon ja noutaa sieltä tuotteet, jotka haluaa, ja varastosta sitten vain kassojen kautta.

Kätevää sinänänsä, että jos edeltä tietää tasam mitä haluaa, sen kun vain noutovarastoon ja samantien pois, ei turhia myymälässä pyörimisiä.

Kiitos paljon neuvoista! Juu olen kuullutkin että siellä on hyvää ja halpaa ruokaa, täytyy varmaan mennä ne lihapullat testaamaan:)

Ja aikaa ollaan varattu koko päivä, joten eiköhän se riitä:)

Hyvä tietää että isommat jutut pitää hakea varastosta ja muun saa kärryyn. Eiköhän näillä tiedoilla selvitä. Kiitokset! ap

eikä vain huonekaluista, vaan monet muutkin tuotteet (pikkutavarat) ovat kyllä pantu näytteille erilaisina kokonaisuuksina myymälän puolelle, mutta nekin otetaan sitten itsepalveluvarastosta, jossa ei ole varsinaisesti varastonumeroita, vaan etsitään se alue jossa ko. tuotetta läjittäin löytyy ja ladotaan siitä kärryille....

musta ne ikean ruuat oli pahoja.
enkä oikee muutenkaa kai hiffannut koko ikeaa kun siel kävin. ei oikee löytyny mitää jne.. et ei ainakaan mua mitenkään ihastuttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
musta ne ikean ruuat oli pahoja.
enkä oikee muutenkaa kai hiffannut koko ikeaa kun siel kävin. ei oikee löytyny mitää jne.. et ei ainakaan mua mitenkään ihastuttanut.

Ei kaikki pidäkkään kaikeasta. En minäkään ottaisi kotiini ikean huonekaluja...
Sohvan vielä just voisin ostaa mutta meillä on kestävä sohva. Mä yleensä ostan jotain pientä ja ekat kerrat kun siellä kävin niin en osannut mitään katsoa ja ostaa.

Missä siellä muuten ne kärryt on, kun muistelisin, ettei ole siinä ovella heti. Oliko se idea niin, että ensin kivutaan rappuset ylös huonekaluesittelyyn ja kuin sieltä tullaan alas, otetaan vasta kärryt?

Mut eikö 8 kk ikäinen mene tavallisiinkin kärryihin jo vai eikö osaa vielä istua?

Alkuperäinen kirjoittaja maalainen:
Kannattaako sinne ottaa rattaat mukaan vai onko siellä sellasia ostoskärryjä, joissa on se vauvan kaukalo? Vauva on 8 kk.

Ja jos muita vinkkejä Ikeaan menosta, niin antakaa. Mä en yhtään tiedä miten se homma toimii..

Kattele etukäteen ikean sivuilta tuotteet, jos huonekaluja meinaat ostaa. Kun haet varastosta kamaa, lue tarkasti mitä paketissa on ja ei ole. Ruuveja ja palikoita voi puuttua tai ne pitää ostaa erikseen, eli tarkkana saa olla. Omat kärryt jos on, et voi työntää kaupan kärryjä eli mies vissiin lähtee kuormajuhdaksi?

Yhteistyössä