auttakaas nyt. en oo koskaan käynyt baarissa ja pe olisi sinne meno

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja afrodite
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
baarissa juuaan viinaa. Voi myös paikasta riippuen tanssia, pelata biljardia, heittää tikkaa, yms. Pukeutuminen riippuu menetkö lähiöräkälään vai ykkösyökerhoon.

sen kun vain olet oma itsesi =) niin minä ainakin olen tehnyt. ystäväni ovat aina paklanneet itsensä mielestäni sota maalauksiin ja sit oikein tyrkky vaatteisiin. kesäl oon laittanu hameen ja topin mut talvisin farkut/kangas housut ja toppi

Ekanakin: Oletko menossa piipahtamaan alkuillasta baariin -siis joku lähikuppila tai vaikka keskustassakin, mutta jonka pääasiallinen tehtävä on tarjoilla kaljaa VAI menossa yökerhoon, jossa alkoholin nauttimisen lisäksi tanssitaankin?

Baariin ei tartte kummosta vaatetusta, farkut ja paita on ihan kivat ;) Jos vasta myöhemmin illasta olette lähdössä liikkeelle ja oikein yökerhoon niin sillon tavataan pukeutua pintamuodin mukaisesti -josta mulla ei ole hajuakaan ;) mut kuitenkin tyyliin korkkarit tai saapikkaat jalkaan ja vähän parempaa päälle, miehillä ehkä jopa puku, riippuen paikasta.

Sä et oo todellinen. Et oo ikinä ollu baarissa...missä tynnyrissä sä oot kasvanut...ehkä ei sitten mikään maailmanparhain paikka treffeille jos et ole aikaisemmin käynyt...

yökerhoissa yleensä on "ykköset" päällä, että jotain hametta/mekkoa kehiin ja nätti toppi yläosaks. Hiukset nätisti ja meikkiä saa (ei pakko!) käyttää, runsaastikin.

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla:
Sä et oo todellinen. Et oo ikinä ollu baarissa...missä tynnyrissä sä oot kasvanut...ehkä ei sitten mikään maailmanparhain paikka treffeille jos et ole aikaisemmin käynyt...

olen todellinen. enkä ole ikinä käynyt baarissa. en ole kasvanut tynnyrissä tai en ainakaan omasta mielestäni. me vain piipahdamme siellä. emme vietä koko iltaa/yötä baarissa.

no etpä paljosta paitsi ole jäänyt.. kamala mökä, ihmiset sekasin, juot mitä juot niin seuraa koko ajan lasia että kukaan ei saa napattua sinne mitään pillereitä!! Juo aina lasi tyhjäks ennenkun menet tanssimaan että ei tule juotua mitään ylimääräisiä aineita!! älä jätä laukkua vartioimatta, jos joku ärsyttää pyydä poistumaan tai lähde ite! varo riita tilanteita koska sekavassa mielentilassa olevat eivät todellakaan tajua mitä puhuvat/tekevät!!!

Yhteistyössä