Auttakaas nyt lomamatkan varaamisesta! Miten 3:n lapsen kanssa majoitutaan???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsiluku täynnä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alkup.";29729397]NOniin, nyt olen hiukan viisaampi ja kiitos vaan kaikista vastauksista! Olen selaillut eri matkatoimistojen tarjontaa ja onhan niissä tosiaan noita huoneistovaihtoehtoja perheille. Ja joihinkin saa mukaan ateriatkin halutessaan.

Nyt vain olen ihan pyörällä päästäni mihinkä sitä lähtis kun kaikissa on joku juttu mikä ei tärppää :/ On tää niin vaikeeta!

Jos on ihana hotelli niin sit ei oo tarpeeks isoja huoneita tai sit on ranta joku kivinen tai kaukana. Tai sit kun ois muuten ihan jees niin huoneet on kuin öööh jostain syvältä että semmoseen en ainakaan mene tai joudun laittamaan sisustuksen uusiksi ettei mee loma pilalle :D

Omatoimimatkaakin voisin sen verran ajatella erääseen maahan jonka kieltä osaan. Jos vain sais tärppäämään halvat lennot plus löytäis sopivan ja edullisen majoituksen. Voih, on tää vaan niin vaikeeta.

Mä en niin millään haluaisi turkkiin vaikka siellä tuntuu olevan parhaat jutut lapsia ajatellen mut ku mua ei se maa kiinnosta sit pätkääkään :([/QUOTE]

Jos haluatte uida, löhötä ja syödä hyvin, niin menkää Turkkiin. On ihana maa, paljon mainettaan parempi. Hotellit usein lapsiystävällisiä. Mä olen reissankut paljon ennen lapsia ja melko eksoottisissakin paikoissa, mutta kolmen alle 10v kanssa tärkeintä itselle on hyvä ranta, varma aurinko ja lyhyt lento sekä lapsiystävällinen hotelli vesiliukumäkineen ja viihdykkeineen. Tässä Turkki on ykkönen. Itse tyklään Antalyasta, siinä saa kaupunkilomaa itselle samaan rahaan ja lentokenttäkuljetus on lyhyt.

Mallorcaa suosittelen ja sieltä olikohan alcudian puoli se lapsiperheiden puoli. Toinen puoli on nuorille. Olen käynyt molemmilla puolilla. Paljon lapsille sopivia hotelleja joissa hyvät omat uima-altaat lasten altailla. Isot valkoiset rannat lähellä. Alcudia taisi olla sen hiekkarannan nimi mutta kartasta näät. Aika pieni espanjan saari ja vihreä verrattuna noihin muihin.

Huoneistohotelli kannattaa ottaa jossa kunnon ilmastointi ja jääkaappi (ette pärjää ilman). Me ollaan lapsena oltu kolmiossa koko perheen kanssa. 4 lasta. Vanhemmat nukkui olohuoneessa sohvalla jonka sai auki. Lapset huoneissa. Lisävuode kai tarkoittaa tuota sohvaa? Voi ne lapset yhteenkin parisänkyyn mahtua.

tässä teille matka, jos ihana iso hotellialue lukuisine altaineen ja ehkäpä all inclusive hyvillä ruoilla kiinnostaa. hotellin oma ranta ihan vieressä, joka pientä pyöreää pehmeää kiveä ranta ja hiekkaa pohja veden alla. monenhintaista huonetta tarjolla.

http://www.tjareborg.fi/charteraccomodationinfo?ItemId=12830&SelectedPackage=58_cn3_RHO4_ATEN2_TF1%3a4_A22Dc1_E3_HELd201406153_RHO8%3a2_TF2_711%3a&BookingQuery=0%3a5209%3ad2014061512728%3a0%3a8%3an1%3a5_42%3a42%3a2%3a6%3a12%3a5526%3a0%3a2%3a&UseBookingFlow=True

ja tässä vaivaton ja rento laadukas hotelli, joka hyvin lähellä leveää hiekkarantaa: molemmissa kaikki toimi hyvin ja oli kivat huoneet 5 hlö-perheelle.

http://www.tjareborg.fi/charteraccomodationinfo?ItemId=5785&SelectedPackage=57_cn3_PMI4_TROP2_TF1%3a3_A34c1_E3_HELd201408153_PMI8%3a2_TF2_511%3a&BookingQuery=0%3a4542%3ad2014081512728%3a0%3a8%3an1%3a5_42%3a42%3a2%3a6%3a12%3a5778%3a0%3a2%3a&UseBookingFlow=True

toivottavasti linkit toimii

Yhteistyössä