Auttakaas nyt, pojalle pitäs keksiä nimi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Päälyötyhjää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Päälyötyhjää

Vieras
Matias on nimi mistä tykkäisin ihan etunimenä mut vaikea keksiä sille sopivaa toista nimeä. Kolmea nimeä en missään nimessä halua.
Matiaksen lisäksi kaikkia kauniita pojan nimiä saa ehdottaa, nimi pitäisi nyt keksiä, kaikki ideat ovat tarpeen, muita toiveita ei ole kun se ettei alkaisi A -kirjaimella kun sukunimi on niin AAAA voittoinen...

KIITOS jos viitsit auttaa!

Toki KÄY vaikka Mikko Matias, Mikko vain ei ole nimi minun makuuni mutta tottakai matias käy myös toisena nimenä, kunhan keksisin sitten kivan etunimen.
Ollaan käytetty kaikenmaailman nimigeneraattoreita ja kalentereita apuna mut silti pää lyö tyhjää.. minusta ihan kivoja nimiä jota mies on tyrmännyt olis Roni, Joona, Jesse ja Niko

Matias Aleksanteri ja Juho Matias on nyt ykkös vaihtoehdot.. mut ihan oikeesti, Matiakselle on minusta vaikea keksiä toista nimeä.
Toki nimenperään voi laittaa mitä vaan mut kuulostaako tuo nyt oikeesti hyvältä jos on esim. yllämainittu Matias Elias..? Ei minusta... vaikka molemmat kauniita pojan nimiä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Matias Aleksanteri ja Juho Matias on nyt ykkös vaihtoehdot.. mut ihan oikeesti, Matiakselle on minusta vaikea keksiä toista nimeä.
Toki nimenperään voi laittaa mitä vaan mut kuulostaako tuo nyt oikeesti hyvältä jos on esim. yllämainittu Matias Elias..? Ei minusta... vaikka molemmat kauniita pojan nimiä!

ei kuulosta ei. matias alenksanteri on oikeesti nätti.. ja jos tykkää niin matias immenuel.. mut toi immanuel on aika erikoinen, mun yks lemppari nimi :D

Osaisko joku laittaa neljä-viisikirjaimisia pojan nimiä mulle mietittäväks jos laittasin sen perään matiaksen toiseks nimeks.

Aloitan itse listan suosikeillani:

Juho
Vili
Juuso
Veeti

pikkuinen: tykkään noista mitkä äsken yllä mainitsin ja kaikille noista sopisi mielestäni Matias toiseksi nimeksi. Joten kyllä, tästä ketjusta oli minulle heti iso apu! Kiitos =)

Yhteistyössä