auttakaas nyt välikausi ensikertalaista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
meillä 8kk vauva joka ulkoilee suurimmaksi osaksi rattaissa, tai sitten vauvakeinussa. Riittääkö "välikausipuvuksi" tällainen Po.P:in windfleece puku, kun tällainen saataisi kaverilta ilmaiseksi? Mitään varsinaista vk pukua en viitsisi ostaa kun todellinen tarve on tod. näk hyvin vähäistä. Mahdollisia hiekkalaatikkoleikkejä varten ajattelin jos ostaisi tuohon sitten vaikka kurahousut jotka voisi kiskaista päälle ja rattaisiin mennessä ottaa sitten taas pois. Olisiko ihan tyhmä idea? Tässä siis linkki tuohon haalariin joka saataisi:

Produktvisning - Polarn O. Pyret

Suosittelen ostaan esim reima töppöset jalkaan. Niillä voi ryömiä kontata ja kävel. Paras ostos itsellä viime syksynä. Käytös vieläkin välil laps 1v3kk ja kävelee paljon.
Haalari ja kurikset riittävät varmasti

[QUOTE="Viima";25817094]Suosittelen ostaan esim reima töppöset jalkaan. Niillä voi ryömiä kontata ja kävel. Paras ostos itsellä viime syksynä. Käytös vieläkin välil laps 1v3kk ja kävelee paljon.
Haalari ja kurikset riittävät varmasti[/QUOTE]

juu siis kyllä mä ihan kunnon jalkineet ja käsineet ja muut meinaankin hankkia, en käytä noita haalarin omia kun ne on mun mielestä ehkä vähän pienemmälle vauvalle kuitenkin:)

Meidän lapsilla on alkanut juurikin noin 8kk iästä lähtien se maassa möyriminen ja istuskelu kiinnostaa aika kovasti. Tuon ikäistä en kuitenkaan kurakelillä laskenut maahan joten kurahousut olisi meillä olleet täysin turhat, käytössä oli kosteuden/tuulenpitävä haalari johon nyt ei ihan kaikki hiekka tarttunut. Eli meillä oli vk-haalari ihan kovassa käytössä. Mutta sehän on ihan tapauskohtaista mikä se tarve tulee olemaan. Me ulkoiltiin leikkipuistossa siitä lähtien kun lapset rupesi siellä viihtymään, jotkut taas ulkoiluttaa lasta rattaissa niin pitkään kuin ei sieltä väkisin ulos änge ja silloin varustus voi olla aivan erilainen.

[QUOTE="vieras";25817103]juu siis kyllä mä ihan kunnon jalkineet ja käsineet ja muut meinaankin hankkia, en käytä noita haalarin omia kun ne on mun mielestä ehkä vähän pienemmälle vauvalle kuitenkin:)[/QUOTE]

Meinasin juuri si ettei kenkiä kannata ostaa viel pitkään aikaan. Ne töppöset on kosteuden kestävät. Nopea pukea ja eivät tiellä kontatessa. Kengät tarvii vast kun oikeasti kävelee kunnol ulkona. Josku kesällä siis.

Yhteistyössä