P
Pohdin..
Vieras
Ollaan vietetty joka joulu lapsen mummolassa. Nyt tilanne on se, että odotan toista lasta ja la oli ja meni jo. Mummolaan on matkaa meiltä n.120km ja mun synnytyssairaalaan n.160km. Mietin, että kehtaako sitä lähteä jouluksi sinne ajelemaan jos ei vauva oo syntyny ennen sitä?
Alun perin oli suunnitelmissa, ettei mentäs mutta nyt anoppi on niin huonossa kunnossa, että olisi kiva mennä sinne laittamaan joulua avuksi. Lisäksi mulle itselleni tulee paremmin joulufiilis, kun on enenpi porukkaa ympärillä..
Mies on sitä mieltä, että tehdään niinkuin minusta hyvälle tuntuu..
Tuli kyllä sekava teksti, vaan jospa joku ymmärtäs..
Niin ja viimeks pe neuvolassa ainakin vielä näytästi sille, ettei vauva ois ihan heti syntymässä.. Maanantaina uudestaan neuvola ja jos on tapahtunut edistystä, ei edes suunnitella lähtöä..
Alun perin oli suunnitelmissa, ettei mentäs mutta nyt anoppi on niin huonossa kunnossa, että olisi kiva mennä sinne laittamaan joulua avuksi. Lisäksi mulle itselleni tulee paremmin joulufiilis, kun on enenpi porukkaa ympärillä..
Mies on sitä mieltä, että tehdään niinkuin minusta hyvälle tuntuu..
Tuli kyllä sekava teksti, vaan jospa joku ymmärtäs..
Niin ja viimeks pe neuvolassa ainakin vielä näytästi sille, ettei vauva ois ihan heti syntymässä.. Maanantaina uudestaan neuvola ja jos on tapahtunut edistystä, ei edes suunnitella lähtöä..