Auttakaas:voiko ruokaan laittaa texmex cheddar dippiä.Tai millanen kastike siitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HELPPIÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HELPPIÄ

Vieras
Meille ostettiin muutamia päiviä sitten texmex cheddarjuusto dippi.Noh kukaan ei siitä niin kauheasti välittänyt joten se jäi.

Nyt kaivoin pakastimesta jauhelihaa,herne-maissi-paprikaa sekä suikaleperunoita.Meillä ei yleensä syödä tollasta perunalaatikkoa kun on jotenkin niin kuivaa ja mautonta :)Joo-o vaikka laitan kermaa sekaan.

Voisko nyt sit tehdä jonkun juustokastikkeen tonne perunoiden yms sekaan? Ideoita?Tai voiko ylipäätään käyttää tuota dippiä tähän juttuun?

Mulla ois samanlainen purkki jääkaapissa. Joten jotain ohjetta kaipaisin myös.
Mun mielestä voi hyvin sekoittaa tuohon vuokaan sen dipin. ite varmaan vaan sekoittaisin kermaan ja kippaisin perunoiden ja lihan päälle.
Meillä ei noita perunoita eli jotain muuta pitäs keksiä.

Mielestäni kyllä voi laittaa sinne vuokaan, itse ehkä lisäisin sinne ruokakermaa jotta ei tuo dippi maistuisi liian voimakkaasti, varsinkaan jos siitä noin muuten ole pidetty.
Tuo dippi voisi olla hyvää myös jossain keitossakin (sose tai ihan normikeitto) ...hmm... kiitos vinkistä :D Täytyykin kaupasta seuraavalla kerralla ostaa dippiä ja testailla sitä ruokiin :D

No itsellä on tuossa valmistumassa ihan tavallinen maito-juustokastike sinne sekaan sen aattelin kipata ja sit lihan ja perunasuikaleiden päälle.Katsotaan kuinka käy :D

Sehän on nimenomaan tarkoitettu kuumennettavaksi ja lämpimänä syötäväksi. Maku ei mene pilalle lämmitettäessä, päinvastoin. Ei ihme, jos ei maistunut jos sitä on kylmänä yrittänyt syödä...

Yhteistyössä