Auttakee auttakee! Pastavärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Eikö noita ihan oikeasti saa muualta kuin tyyliin bake&partysta?

Mä tarttisin vaan mustan.. Mies vois työmatkalla käydä kipasee jostain Leppävaarasta päin mutta turhaa alkaa souvaamaan jonnekin pidemmälle kun teen sitten valkoisen kakun jos sitä ei löydy.. Olis kuitenkin paljon päheempi musta batmankakku kuin valkoinen....

meillä taitaa Prismasta saada noita elintarvikekyniä ainakin.. meän sittarissa ainaki on pastavärejä.. eikö siellä päässä helsinkiä ole se joku kakkukauppa? vai onko mulla maantieto ihan hukassa Helsingin osalta :D

meillä taitaa Prismasta saada noita elintarvikekyniä ainakin.. meän sittarissa ainaki on pastavärejä.. eikö siellä päässä helsinkiä ole se joku kakkukauppa? vai onko mulla maantieto ihan hukassa Helsingin osalta :D

Mä tiiän vaan bake&partyn ku oli ennen ihan nurkan takana.. mut on liian pitkällä.. ei kannata miestä juoksuttaa siellä suunnassa sen yhen värin takia..

...öh, ei kait niitä tahdo ennää mistään muualta saada kuin noista kakkunettikaupoista, kun Tiimarikin lopetti myynnin...

No niin hitto, mä muistelin jossain vaiheessa tiimarissa nähneeni.. no.. ei sit.. Mä värjään sit kakun jonkun muun väriseks :p

Vihree, lila, pinkki/punainen vai keltainen? Siihen tulee vielä sinistä kimalleströsseliä... Ja pojan nimen kirjotan varmaan sitten lilalla...

Yhteistyössä