Auttakee mua kaikki salikärpäset:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uus salilainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uus salilainen

Vieras
Mä oon käyny 3 vkoa salilla ja möys spinningissä yms. väh.4krt vkossa. Olen huomannut nälän tunteen lisääntyneen. Iltaisin varsinkin treenin jälkeen on kauhea nälkä vaikka syön aina kun tulen kotiin että palautuisi hyvin, mitä te syötte tuohon hirmuiseen nälkään kun tuntuu että puuro ei riitä.

Entäs mistä tietää että pitää syödä proteiini lisää? Tarkoitukseni olisi hieman laihtua n5kg ja kiinteytyä reippaasti 2 raskauden jälkeen. olen syönyt tonikalaa ja raejuustoa sillon kun olen muistanut. Päivittäin kyllä lounaalla tai päivällisellä on jotain proteiini pitoista, lihaa, kanaa tai kalaa. Riittääkö normaali ruokavalio?

Noh, toiset sanoo, että keho pystyy hyödyntämään 1,5g proteiinia per painokilo.

Monet eivät myöskään laske esim. kaurapuurosta proteiineja, koska ei ole osoitettu, kuinka hyvin keho kaurapuuron proteiinit pystyy käyttämään hyväkseen.

Mä en oo IKINÄ syönyt mitään ravintolisiä, vaan ruokavaliolla pyrin täyttämään päivän energiantarpeen. Ja silti, kun tosissani treenaan, niin lihakset myös kasvavat.

Esim. maitorahkasta, ja siitä raejuustosta saa paljon proteiinia. Myös pähkinät ovat hyvä lisä päivittäiseen ruokavalioon. Kananmunia syön toisinaan paljonkin, mutta ilman keltuaista.

Treenin jälkeen tosiaan pitäisi jotain protskuja nauttia.

Yhteistyössä