auttakee neuvotonta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyselijä"

Vieras
Olen rakastunut tulenpalavasti naimisissa olevaan mieheen jolla on kaksi lasta. Mieskin on rakastunut minuun ja on kerran jo sanonut vaimolleen haluavansa erota koska hänellä ei ole tunteita häntä kohtaan. Mutta sitten vaimo ilmoitti että aikoo muuttaa eri paikkakunnalle kun ero tulee ja mies ei sitten loppupeleissä ollutkaan henkisesti valmis olemaan erossa lapsistaan ja sanoi vaimolleen että hän asuu vain lasten takia hänen kanssaan yhdessä kunnes on valmis olemaan lapsistaan erossa ja että lapset asuvat eri paikkakunnalla kuin hän. Tämä oli mulle ihan kamala shokki kun suunnittelimme jo yhteistä tulevaisuutta ja yhtäkkiä matto vedetään alta pois. Mies itki ihan kamalasti mulle kuinka tämä on niin vaikeaa koska rakastaa mua niin paljon että sydämeen sattuu ja koska minä olen se oikea ja se puuttuva osa hänestä. Hän sitten päätti ettei enää jatketa entiseen malliin koska haluaa mut ihan omaksi ja aikoi ilmoittaa mulle kun on valmis lähtemään ja kun on yksin. Mies ajoi parisataa kilometriä (asumme eri paikkakunnilla) mun takia jotta saa edes halata mua edes kerran vielä hyvästiksi ja kun pääsi mun luo hän halasi ja itki ja kysyi että vieläkö väität etten sua rakasta. Mun mielestä tuo oli rakkaudenosoitus kuitenkin häneltä. Hän kuulemma ikävöi minua ja minä ikävöin häntä. Emme ole olleet yhteydessä kuukauteen koska olen yrittänyt päästä yli tästä mutta koska hän on mulle se oikea ja loksahtaa hänen kanssa hyvin yhteen.Kysynkin että kannattaisko mun laittaa hänelle viestiä kuinka paljon ikävöin ja että jos hän tosissaan rakastaa minua niin antaisin hänelle puolivuotta aikaa ja sen puolenvuoden jälkeen nähtäis sovitussa paikassa sovittuun aikaan jos kummatkin haluavat olla toisen kanssa ja rakastaa toista?? Vai pitäisikö mun vain unohtaa tämä elämäni rakkaus? Miksi pitää olla erossa kahden sukulaissielun ja ihmisten jotka on samasta puusta veistetty ja rakastavat toisiaan ??

toivottavasti saitte selvää tarinastani.

niin minäkin haluaisin mennä yhteen tuon oikean miehen kanssa mutta kannattaisko mun laittaa tuo viesti mistä mainitsin tuossa edellä olevassa viestissä vai unohdanko koko ihmisen?

[QUOTE="kyselijä";24527355]niin minäkin haluaisin mennä yhteen tuon oikean miehen kanssa mutta kannattaisko mun laittaa tuo viesti mistä mainitsin tuossa edellä olevassa viestissä vai unohdanko koko ihmisen?[/QUOTE] Ja tuota on taas mahdoton kenenkään tietää. Sun pitää itse päättää mitä teet.

Yhteistyössä