auttakee!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Miehellä on huomenna synttärit ja niitä tossa jo kahviteltiin eilen. Mies jo sanoi ettei tahdo multa mitään lahjaa kun tietää että mä oon nyt aika tiukilla. Pyysi että mä teen tortilloja huomenna ja myöhemmin tilas leikillään vielä lettuja. Eli ajattelin sit tietty väsätä sekä tortilloja että lettuja omenahillon kera.

Jollain pienellä tavalla haluaisin kuitenkin miestä muistaa, mutta miten? Mulla siis oikeesti tosi tiukkaa, katoin just että 70 ? on tilillä ja lisää tulee 30. päivä. Ja noilla ostetaan meidän perheen ruoat. Eli ei tosiaan mitään kallista voi edes harkita...

Niin ja vielä sellainen rajoitin että mä en pääse täältä kotikonnuilta. Kauppana on siis S-market B) . Tuleeko jotain mieleen? Ideoita? Pelastakaa nyt mamma taas pulasta :D

Niin ja tarkennetaan nyt vielä että ei meillä siis mitään hätää ole. Jos mun rahat loppuu, niin miehellä on lisää ja säästötililläkin saa käydä jos on pakko :D. Mä vaan kovasti haluaisin selvitä tolla summalla mitä mulla on tilillä :)

Alkuperäinen kirjoittaja viivi-85:
Kaksinkeskeinen hieronta... :)
Pelkkää öljyä. Ei maksa paljon! ;)

No jotain tämmöstä mä mietinkin... että jos hemmottelis miestä noin niinkuin hieronnalla (eka ihan oikeella ja sit... :) ). Kun pikkusiskokin on huomenna tulossa tänne, niin voisin vaikka pyytää sen ulkoiluttamaan vauvaa ja ottaa esikoisen mukaan.

saatais olla hetki kaksin...

Yhteistyössä