Auttakee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuklaaMousse

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
8 646
0
36
Eli olemme miehen kanssa miettineet että joskos veisimme tytyn (2v) hoitoon pariksi päiväksi viikossa...minä itse olen kotona ja mies töissä. Tyty tarvitsee leikki kaverin mutta minusta ei aina siihen ole kun hoidan vauvaa.
Ja nyt kaipailen teidän mielipiteitä..
kumpi on parempi yksityinen päiväkoti vai perhepäivähoitaja?
Kummassakin on omat plussat ja miinukset..niistä haluisin kuulla..
Kiitos jo etukäteen

Onko paikkakunnallasi avoimia päiväkoteja? Me käydään semmoisessa kaksi kertaa viikossa, ovat ilmaisia ja mukavaa yhdessä oloa...Kavereita äidille ja lapselle ja vauveli kulkee komeasti mukana :D Suosittelen

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2004 klo 15:34 Mellu kirjoitti:
Eli olemme miehen kanssa miettineet että joskos veisimme tytyn (2v) hoitoon pariksi päiväksi viikossa...minä itse olen kotona ja mies töissä. Tyty tarvitsee leikki kaverin mutta minusta ei aina siihen ole kun hoidan vauvaa.
Ja nyt kaipailen teidän mielipiteitä..
kumpi on parempi yksityinen päiväkoti vai perhepäivähoitaja?
Kummassakin on omat plussat ja miinukset..niistä haluisin kuulla..
Kiitos jo etukäteen

Hei!
Meidän kohta kolme vuotias poika aloitti pari kertaa viikossa hoidossa olon noin vuosi sitten.
Me laitettiin hänet yksityiselle perhepäivähoitajalle ja poika on tykännyt tosi paljon kun on leikkikavereita.
Pojan puhe kehittyi hoidossa olon ansiosta räjähdysmäisesti lisäksi oppi silloin pottailut ynnä muut. =)
Meillä on myös pienempi lapsi 9kk ikäinen.
Suosittelen lämpimästi perhepäivähoitajaa! :heart:

Kaks vuotiaalle suosittelen perhepäivähoitajaa. Päiväkodeissa jos on isot ryhmät ei saa niin paljon huomiota, kuin kaksivuotias vielä tarvitsee. Ja kaksivuotias opettelee juuri toisten lasten kanssa leikkimistä, joten on parempi kun on pienempi ryhmä.

Yhteistyössä