auttakeehan mua,epätoivo iskee...

Kaukaa hyvän näkönen

Aktiivinen jäsen
30.12.2005
4 116
0
36
Mulla on ongelma :/
Meidän Louna, ihan kohta 9kk on ruvennut huutaa iltaisin, heti nukahdettuaan.
Eli nukahtaa, nukkuu jonkin aikaa ja sit rupee huutaa...Mä en oikeen tiiä huutako se unissaan, vai onko se hereillä vai mitä.
Hampaita on 8suussa, niitä ei oo tollatavalla huutanu.

Eilen söi iltapuuron puol kasi, vellin vähän ennen yheksää ja annoin viel vellin kymmenen jälkeen, kun vaan huuti. Hiljeni 12:sta aikaan. Istualleen on hiljaa, mutta kun sitä väsyttää nii nuokkuu ja kun nukahtaa, alkaa huuto....

Saikohan kukaan nyt mitään selvää :'( Nyt voinsanoo, et oon aika väsy, aamuisin kuitenkin herättävä aikasin.

Päiväunet ok.

kuulostaa ihan meidän Pinjalta. nyt taas vähän helpottaa. Pari yötä on mennyt tosi hyvin,mutta sitä ennen heräsi vähän väliä itkemään ja nukahti,kun piti kädestä,paijasi selkää,heijasi sylissä jne. jos ei ollut kokonaan nukahtanut,kun huoneesta lähti,niin tuli iso itku taas. ole huoleti,menee ohi,jos eroahdistusta on,ainakin siltä kuulostaa :hug:

muoks. ja hyräillytkin olen,vaikka kuulostaa lähinnä murahtelulta välillä :laugh: mutta on siihen myös nukahtanut ja muutaman kerran laittanut unimusiikkia rauhoittamaan neitiä

Onko oppinu just jonkun uuden taidon, lähteny kävelee, nousee puuta vasten, seisomaan ilman tukea tai vastaavaa? Meilä nimittäin oli ihan samaa sillon ekan kerran kun oppi seisoo tukea vasten, ja toisen kerran kun lähti kävelee. Siis uusi taito vaikutti niin paljon uniin, et ihan hulluja öitä oli, kun neiti liikku, ja huusi unissaan. Meillä sit kyllä meni aika nopeesti ohi, olisko aina jonkun 2 viikkoa kerrallaan kestäny.

Voisi olla syytä käydä varmuuden vuoksi tarkastuttamassa korvat korvatulehduksen takia. Kaikilla lapsilla ei nouse kuume korvatulehduksessa, mutta tuo huutaminen pian nukahtamisen jälkeen ja rauhoittuminen istuma-asennossa viittaa korvatulehdukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Voisi olla syytä käydä varmuuden vuoksi tarkastuttamassa korvat korvatulehduksen takia. Kaikilla lapsilla ei nouse kuume korvatulehduksessa, mutta tuo huutaminen pian nukahtamisen jälkeen ja rauhoittuminen istuma-asennossa viittaa korvatulehdukseen.

Tätä mäkin mietin, mutta nukkuu kuitenkin päiväunet todella hyvin

Kuumimmat

Yhteistyössä