Hae Anna.fi-sivustolta

AVA-klinikka, kokemuksia?

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä Nepponen, 07.06.2007.

1. Nepponen Vierailija

Heippa!

Olemme hakeutumassa yksityiselle tutkimuksiin ja olemme ajatelleet AVA-klinikkaa.
    Nyt kysyisinkin (kuten jos otsikosta näkyykin), millaisia kokemuksia tellä muilla mahdollisesti on ko. paikan palveluista, hoidoista, jonotusajoista yms. Kannattaako mennä sinne, vai suosittelisitteko jotain muuta paikkaa? Asutaan Lounais-Suomessa ja ainakin Turusta ilmeisesti löytyy kyseinen klinikka.. Löytyykö muita vaitoehtoja?

2. Turussa Vierailija

Hei!
    AVA:sta ei ole kokemusta, mutta Turun väestöliitto on tosi hyvä ja hiukan halvempi.

3. Bertta Vierailija

Mulla myös Turun Väestöliitosta kokemusta ja se ainakin on hyvä. Henkilökunta tosi mukavaa ja asiansaosaavaa. Suosittelen lämpimästi.

4. betty... Vierailija

Tampereella on myös ja minulla on hyviä kokemuksia sieltä.Nopeasti pääsi hoitoon ja todella todella mukava henkilökunta :)

5. jsdkjgsd Vierailija

Meillä myös Tampereesta hyviä kokemuksia eli suosittelen. Onnistuttiin vihdoin heidän avulla raskautumaan, tsemppiä teillekin!

6. Utelias* Vierailija

Hei,

Millä hoidolla onnistuitte ja paljonko tuli maksamaan? Lääkkeet tietysti maksaa minkä maksaa, mutta lähinnä olisin kiinnostunut itse hoidon hinnasta?

7. betty... Vierailija

Meille tehtiin avassa 1ivf ja 2 passia ja toi ivf johti raskauteen joka meni kesken rv12 ja toinen pas johti raskauteen,mutta meni heti rv6-7 kesken. Vaikka vielä ei lasta ole saatu,olen ollut avan palveluun tyytyväinen,vaikkakin rahaa paloi kiitettävästi,jonka vuoksi ollaan nyt julkisella hoidoissa.

8. betty... Vierailija

niin ja noista hinnoista,avan nettisivuilla on muistaakseni hinnasto...olisko tuo ivf ollu reilu 1000e ja pas reilu200e per kerta?

9. Villiina Vierailija

Käytiin syksyllä -05 IVF:ssä Ava-klinikalla Turussa. Oli erittäin hyvää palvelua. Kertoo varmaan jotain palvelun nopeudesta se, että olin jonossa Tyksiin ja olin jo raskaana Ava-klinikan hoitojen tuloksena ennen kuin oli määrä olla ensimmäinen tapaamisaika Tyksissä. Lääkkeineen koko operaatio maksoi 2000 euroa. Tuloksena upea pikkukaveri, jota isänsä ulkona juuri nukuttaa. Minulla on vain positiivisia kokemuksia kys. paikasta. Suosittelen!

10. jsdkjgsd Vierailija

Uteliaalle vastailen, että toisella Icsi hoidolla vihdoin onnistuttiin Tampereen Ava-klinikalla, takana oli myös kaksi ifv:ää Tyksissä tehtynä. Meille tehtiin alkionkuoren avaus ja vihdoin toinen alkio sitten kiinnittyi. Olisikohan hoito maksanut noin 1800 euroa? En varmaksi muista, mutta lääkkeet saimme maksukaton vuoksi ilmaiseksi.

Otin tarkoituksella töistäkin omaa lomaa ja uskon, että sekin osaltaan auttoi kaikessa kun sai vain keskittyä olennaiseen. Voimia!

11. Voin erittäin lämpimästi suositella Turussa toimivaa Väestöliiton klinikkaa (itsekin menin sinne ystäväni suosituksesta, joka oli onnistunut hoidossaan heidän avullaan). Aivan upea henkilökunta, joilla on aikaa asiakkaille! Hoitojen hinnat mielestäni kohtuulliset. Ainakin halvemmat kuin AVA:lla. Nyt olen onnellisesti raskaana, vieläpä kevyellä ovulaatioinduktiohoidolla ja inseminaatiolla eikä tarvittu ollenkaan ivf:ää.

12. Ava:lla Vierailija

Sain hoitoa Tampereen AVA:lla. Saldona oli kaksi keskenmenoa ja ihanat kaksospojat. Lääkärini oli Liisa Häkkinen. Todella ihana ihminen ja muutenkin hoito yksilöllistä ja hienotunteista. Suosittelen !

13. onni08? Vierailija

Meillä tutkimukset tehtiin kaikki AVA:lla ja jo nyt 6 kk kuluttua hoitoon hakeutumisen jälkeen ollaan päästy hoitoon. Tällä hetkellä jännitetään ICSI -hoidon pistoksien myötä josko jo syyskuun lopussa saataisiin kuulla että meitä olisi jatkossa 3. Voin lämpimästi suositella Turun AVA:aa. Mukava henkilökunta ja nopeaa palvelua. PS! AVA:n tutustumiskäynti johon sisältyy ultra on ilmainen, väestöliitolla samainen käynti on noin 100 €.

14. Muualta avun saanut Vierailija

Mielestäni Turun AVA-klinikka ei ole asiantuntevin paikka. Kylmää kohtelua ja ei psykologista silmää herkässä asiassa kuin lapsettomuus on. Väittävät myös aivan toisin asioista mistä muut asiantuntijat ovat täysin erimieltä. Suosittelen sen sijaan Felicitas klinikkaa Helsingissä jossa on aivan upea henkilökunta ja asiantuntevat lääkärit ja lämmin ilmapiiri joka tukee asiakkaita.

15. suosittelija Vierailija

Minäkin voin todella lämpimästi suositella Felicitas-Klinikkaa!!

16. Huijui Vierailija

Hei Sinä muualta avun saanut...Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksiasi AVA-klinikasta. Sanoit, että siellä väitetään täysin toisia asioita kuin mitä toiset asiantuntijat tekevät. Olen itsekin hämmästynyt simppatestin tuloksista, jotka ovat kaikki runsaasti alle viitearvojen mutta heidän mielestään testin tulos on "normaali". Miten asthenoteratozoospermia diagnosilla sperma voi olla täysin normaalia???

17. Felicitas! Vierailija

Pääkaupunkiseudulla Felicitas on ehdottomasti ykkönen! Vaikka maksaa, niin olen itse ainakin hyvästä hoidosta valmis maksamaankin, joka on YKSILÖLLISTÄ (toisin kuin monen muun paikan hoidot) ja lääkäri sama koko hoitojen ajan. Hoitava lääkäri ei vaihdu, ja tämä kyllä näkyy tuloksissakin! Suomen huippuklinikka, ehdottomasti!

18. PAS-lapsi Vierailija

Yhdyn minäkin Turun Väestöliiton suosittelijoihin. Todella ystävällinen ja ammattitaitoinen henkilökunta. Tutkimukset etenivät nopeasti ja olimme onnekkaita, kun onnistuimme ensimmäisen IVF-hoidon PAS:sta saamaan nyt 4 kk:n ikäisen poikamme. Kustannukset olivat mielestämme erittäin kohtuullisia. Mitään negatiivista en paikasta voi sanoa.

19. Milla Vierailija

Ensimmäinen lapsemme sai alkunsa AVALLA, palvelu oli erittäin ystävällistä ja ammattitaitoista, toista lasta yritetään samassa paikassa. Voin lämpimästi suositella. Turhia hoitoja ei ole tehty ja asiat kerrotaan realistisesti.

20. lady moon Vierailija

Meillä on kokemusta tampereen ava-klinikasta.. Todella ystävällistä porukkaa ja he ovat aina mukana olis mikä ongelma tahansa.. Vaikka se on vähän kalliimpi ku muut mut mä tykkäsin käydä siel.. Hymy vaa nousee korviin :)

21. Mupsulainen Vierailija

Tampereen Ava-klinikalla on erittäin asiantunteva henkilökunta ja ystävällinen palvelu! Suosittelen lämpimästi kaikille, jotka toivovat perheeseen uutta jäsentä :)

22. yrittäjä2010 Vierailija

Samoin! Ystävällistä, huomaavaista ja mukavaa. Mikä parasta. Ensimmäinen käynti ilmainen ja muut käynnit tulevat laskulla perässä.

23. Mävaan Vierailija

AVAsta en tiedä. Itse olen käynyt Turun väestöliitolla ja kokemukset ovat erittäin hyviä. Väestöliiton klinikat on myös kokonaiskustannuksissaan jonkin verran halvempi kuin AVA, koska on yleishyödyllisen yhdistyksen pyörittämä yksityinen klinikka.

24. 3rtfqa Vierailija

Suosittelen myös Turun Ava-klinikkaa, ok lääkärit ja aivan ihanat hoitajat. Vaikeiden asioiden hoitaminen on asteen verran helpompaa kun on vastapuolena sydämellisiä ihmisiä. Hintataso on tarjoushintojen suhteen Tamperetta halvempi.

25. kokemustaon Vierailija

Suosittelen hakeutumaan muualle. Ammattitaidotonta henkilöstöä ja suosittelevat kaikkien suoitusten vastaisesti useamman alkion siirtoa kerrolla. Aikataulut myös ontuvat ja klinikalla ollaan aina tosi kiireisen tuntuisia.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri