avaudun nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rvaperkele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rvaperkele

Vieras
anonyymina tänne. Olen kurkkuani myöten täynnä tuttavaani, joka facebookissa jatkuvasti valittaa raskauden aihettamia vaivoja ja kitisee ja vinkuu joka asiasta. itse olen tahattomasti lapseton ja minua vituttaa lukea hänen juttujaan. kiitos kun sain sanoa!

Alkuperäinen kirjoittaja rvaperkele:
anonyymina tänne. Olen kurkkuani myöten täynnä tuttavaani, joka facebookissa jatkuvasti valittaa raskauden aihettamia vaivoja ja kitisee ja vinkuu joka asiasta. itse olen tahattomasti lapseton ja minua vituttaa lukea hänen juttujaan. kiitos kun sain sanoa!

ymmärrän että lapsettomuus tekee sulle tuskaa, mutta raskaana olokaan ei aina niin auvoista ole. Palkinto on tietysti paras <3

Alkuperäinen kirjoittaja rvaperkele:

:hug:

Jos ei ole kokenut, ei voi ymmärtää. Kaikilla on oikeus tunteisiin ja jopa valitukseen, mutta voi se silti tuntua todella pahalta :(

Yhteistyössä